Da er jeg ruger

Blåmann

Elsker forumet
Ferdig med innsett (noe som jeg synes var vondere enn uttak[&:]) og ruger på ett fint firedelt egg[:)] Og så kommer det skuffende; ingen på frys[:(] Ble helt satt ut da han sa det. Det var visst under 50% som fikk egg på frys, så det var ikke noe å regne med. Men av 9 egg da........[8|] Han beroliget meg med at jeg var helt på normalen når det gjaldt antall og kvalitet, så jeg får roe meg med det.

Da er det bare å vente da....... i 14 dager. Skal ihvertfall IKKE teste hjemme, det er helt sikkert. Verste jeg vet.

Lykke til[:)]

AAh masse lykke til med ruginga, du ruger nok på det perfekte gullegget, som skal gi deg en positiv test om 2 uker..din tur nå til å bli gravid..ska gå dinj vei nu.......

ORIGINAL: siwro

AAh masse lykke til med ruginga, du ruger nok på det perfekte gullegget, som skal gi deg en positiv test om 2 uker..din tur nå til å bli gravid..ska gå dinj vei nu.......

sign[:D]

masse lykke til da, kjempe synd meg ingen på frys, men det gjør jo ikke noe så lenge du ruger på gullegget nå [:D]

Masse lykke til med rugingen, skjønner godt du hadde håpet det ble noen på frys, men du skal se at dette er gullegget og da er alt glemt[:)]

ORIGINAL: snuppis!

Gratulerer som ruger og krysser fingra for en positiv test om 14 dager [:)]

gratla som ruger på et perfekt egg[:D][:D][:D]dumt du ikke fikk noen på frys,men det trenger du heller ikke for om 14 dager har du positiv test[:D][:D][:D]

ORIGINAL: fano

masse lykke til da, kjempe synd meg ingen på frys, men det gjør jo ikke noe så lenge du ruger på gullegget nå [:D]

sign[:)]

gratulerer som ruger [:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Masse lykke til med rugingen, skjønner godt du hadde håpet det ble noen på frys, men du skal se at dette er gullegget og da er alt glemt[:)]

sign

Gratulerer som ruger! [:D]

Du skal se at du står med ditt bredeste smil om 14 dager!! [:)] Jeg bare VET det[;)]

Krysser fingre og tær!! Håper en spire klorer seg fast inni der! Lykke til!!

ORIGINAL: _venter_

ORIGINAL: siwro

sign[:D]

Velkommen i rugeklubben! Nå får vi krysse alt vi har! Kanskje du aldri trenger noen egg på frys heller så ikke tenk på det. Selv om jeg skjønner jo at du håpet på det.

Lykke til!

GRATULERER SÅ MYE!!![:D][;)]
Se det positive i situasjonen! Nå har du gullegget, og det er alt som trenges

Back
Topp