da er jeg ruger..

t.t.h.

Elsker forumet
på 2 fine gullegg[:D][:D][:D]det ene var 8 delt og det andre var delt i 6[:D][:D][:D]testdato 24 nov[;)][;)]

Gratulerer så mye som ruger!![:)] Mine to egg var 8-delt når de ble satt inn, og jeg har nå tvillinger i magen![8D]

Lykke til, blir spennende å følge med deg i rugetiden. Krysser fingrene for positiv test om 14 dager!!

ORIGINAL: snuppis!

Gratulerer så masse som ruger t.t.h [:)] Krysser fingra for en positiv test om 14 dager [:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Jippi!!! Gratulerer så mye og satser på positiv test denne gangen[:)][:)][:)]

Hurra [:D][:D][:D] Gratulerer kjempe masse som ruger, blir spennende og følge deg mot en positiv test [;)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Gratulerer så masse som ruger t.t.h [:)] Krysser fingra for en positiv test om 14 dager [:)]

Gratulerer masse som ruger... Om 14 dager følger du etter oss inn på terminforum.... [:D]

tusen takk jenter[:D][:D][:D] håper inderlig spiren sitter denne gangen[:D][:D][:D]

serene: suger til meg alt babystøve jeg kan få[:D][:D][:D]

mklu83: satser på at jeg også blir med i juli klubben[;)][;)]

ORIGINAL: Nesing

Gratulerer så mye som ruger på to prakteksemplarer, t.t.h.! Håper det blir fullklaff denne gangen og minst en spire i magen. Lykke til med testing 24. november! [:)][:)]
sign [:D]

bet: ååå det blir super spennende[:D][:D]håper det klaffer for oss begge 2[:D][:D][:D]

takk takk Ivara[:D][:D][:D]skal prøve og vær super positiv denne gangen[:D][:D][:D]

sign denne.

Ønsker deg lykke til, litt morsomt at du skal teste den 24.nov det er den samme dagen tr skal komme til meg...men det er jo ikke noe prøverør på meg da.[;)]

Krysser fingra alt jeg kan for deg[:D]

Back
Topp