Da er jeg RUGER!!!

glad laks

Andre møte med forumet
Hei alle sammen! Dette er første gang jeg er her inne, håper at noen vil svare på spørsmålene mine. Vi har nettopp satt inn ett egg den 5/11 og har test dato den 18/11[:)]. Nå går jeg rundt å kjenner etter om jeg kan være gravid... I det siste er jeg redd at gullegget ikke vil feste seg! Dere kjønner jeg kjenner at det stikker litt i den ene eggstokken og det kjennes ut som mensen skal komme! Er det flere der ute som har noen lignene "symptomer"? Dette er vårt første forsøk med ICSI, men vi føler at hele prosessen har tatt ufattelig lang tid og er utolmodig etter å få en liten baby!!

Hei på deg og velkommen til oss[:)][:)][:)]

Eg satte inn egg dagen før deg, og testa positivt på onsdag. Har akkurat sånne symptom som deg[:D][:D][:D] Men eg må og legga til at eg hadde liknande symptom dei andre forsøka som ikkje gjekk. (vil ikkje gi for store forhåpningar[;)])

Men no ska det seiast at eg var litt tidlig ute, så det beste er jo å venta litt for å få eit sikkert resultat.

Krysse fingrane for deg

Gratulere såååå masse med graviditeten[:D]! Jeg håper det går like bra for oss. Jeg tørr ikke helt å ta testen nå så tidlig i tilfelle den er negativ! Men vi krysser fingrer og tær for at dette skal gå bra! Lykke til videre med svangerskapet!!!!!

Hei og velkommen inn hit[:D]
Satte inn egg 2 dager etter deg og går også og kjenner etter symptomer[:)]
Men dette er utrolig vanskelig siden litt stikking og murring i magen både kan
tyde på mensen og graviditet.
Skjønner godt du er utålmodig.[:)] Vil ønske deg lykke til med å få ønsket ditt om en liten baby oppfyllt[:D]

Gratulere med rugingen Hope!!! Jeg håper det går bra for oss begge!!![:D] Disse dagene har vært en blanding av glede og engstelse... Vi er glad at vi er kommet sååå langt, men samtidig vet vi at sjangsen for å lykkes på første forsøk er 25-30% og dette gjør meg engstelig. Dagene fram til test dagen går sååå ufattelig seint! Har du tenkt å teste deg før test datoen?

Skal prøve å holde meg til testdatoen. Har klart det noenlunde de andre gangene, men
det er ikke lett[:D] Håpet går i bølgedaler her. Opp og ned hele tiden[:)]
Satser på positiv test for oss begge[:)]

GRATULERER som ruger og lykke til[;)][;)][;)]
Håper testen er positiv[:)][:)][:)]

Back
Topp