Da er jeg ruger!

x1xtøydokke anna

Andre møte med forumet
Gravid inntil det motsatte er bevist sier samboeren min...[:D]

Var visst et nyyydelig egg sa Kahn, nesten for fint til å brukes, hehe...han er en snodig mann!

Endte opp med fire egg på frys, så får vi håpe det holder i denne omgang. Men hvordan få disse to ukene til å gå fortere? Holder på å bli sprø allerede jeg, klarer ikke å konsentrere meg om noen ting. Noen tips?[:)]

gratulere som ruger!!!! vet ikke hva som kan få tiden til å gå fortere....snart er det min tur så da må jeg finne på noe[:D]

Gratulere som ruger, tror alle slit med å få tia til å gå fort fram til testin og prøving....så æ har desverre ingen gode råd dær. Men krysser fingrene for positiv test om 14 dager[;)]

Hiv deg i en tidsmaskin! Og jeg blir gjerne med i den, for jeg kunne godt tenkt meg frem 14 dager og vært ferdig med eksamen, og ha blitt ruger jeg og[8D]

Så spennende, tøydokke anna! [:)] Håper spiren klorer seg godt fast, og at du snart får positiv test!!! 

Gratulere som ruger[:)]

Gratulera som rugar[:)][:)][:)] Og klart du e gravid til det motsatte e bevist[;)] Sånn tenke eg og. Flott at du fekk nåken i frysen og.

Ja Kahn e ein artig fyr[:D] Det e gøy når ein merke at legane virkelig brenner for det dei gjer.

Vanskelig å veta kva ein skal gjere for å få tida til å gå. Eg satte inn på tirsdag og synest tida går saaaaakte. Men prøver å pusla litt med hobby-ting.

Lykke te[:)][:)][:)]

Gratulerer som ruger. Og med 4 på frys. Er jo kjempe bra.
Lykke til. Krysser fingre og tær. [;)]

Gratulerer som ruger, på et flott gullegg[;)]

Prøv å tenk minst mulig på det (ja det er vanskelig), lev som normalt. Finn på en del å gjøre med venner, mannen din osv, så går tiden så fort.

Masse lykke til

gratulerer som ruger.

ja han kahn er en morsom mann han :)

ja er ikke akkuratt lett for å få de ukene til å gå.

ORIGINAL: tøydokke anna

Gravid inntil det motsatte er bevist sier samboeren min...[:D]

Var visst et nyyydelig egg sa Kahn, nesten for fint til å brukes, hehe...han er en snodig mann!

Endte opp med fire egg på frys, så får vi håpe det holder i denne omgang. Men hvordan få disse to ukene til å gå fortere? Holder på å bli sprø allerede jeg, klarer ikke å konsentrere meg om noen ting. Noen tips?[:)]

Grattis!
Kahn er en snodigmann, men også en dyktig mann! [:D]

Kan du ikke lage litt julepynt, shoppe litt til jul... bake litt[;)] 
Jeg satte inn 2 egg 14 desember i fjor, og reiste rett på sandvika storsenter på shopping. Hjalp jo litt på ventetiden [;)]

Det var vist mange av oss som har vært borti dr. Kahn her.

Gratulerer som ruger og da håper jeg at det er gulleget du ruger på nå, og så flott med 4 snøbabier i fryseren til senere, håper at de kan ligge der til søskenforsøk[:)]
Lykke til i rygeperioden, men du kan vel begyne litt med julen nå i November, eller noe annet du kan kose deg med[:)]

Jeg har bare hatrt en UL med Kahn så jeg kjenner ikke han like godt som mange andre her.

Gratulerer som ruger[:D]
Høres kjempebra ut med et nydelig egg inn og 4 på frys[:D]
Lykke til[:D]

Back
Topp