Da er jeg ruger

Gjørdis

Glad i forumet
Da er jeg ruger på to egg[:)] Deilig å endelig ruge igjen, og denne gangen skal det gå bra.

Hadde en plan om å bare sette inn ett egg. Men det egget som var alene på ett strå, klarte ikke opptiningen. Så da tinte de ett strå med to egg, og begge delte seg[:)]

Nå er det bare å telle uker og dager til testing,22sept[:)]

Ååååå, gratulerer som ruger. [:)]

Grattis som ruger!

Masse lykke til!

Gratulerer så mye[:)][:)]

Gratulerer som ruger, og du for ruge skikkelige på dine to snowbabies som amerikanerne sier til fryseegg[:)]

Så gøy! Med to egg inn er jo kanskje sjansene litt større for at minst ett fester seg [:)] Eller kanskje det blir tvillinger [;)] Lykke til med rugingen!

Å, så spennende!!! Lykke til som ruger!!! [:)]

Lykke te med ruginga[:)][:)]

gratulerer og lykke til!
men reagerte også på at det var 3 uker til testdato..... ?

Lykke, lykke, lykke til! Krysser fingrer og tær!

Ja jeg synes også at 3 uker høres lenge ut.
Forrige gang skulle jeg teste etter 19 dager, synes det er lenge det også.

lykke til med rugingen..  tror nok jeg hade testet for meg selv en stund før ja[8D] 3 uker er ALTFOR lenge å vente..  14 dager er jo H***** selv...

ORIGINAL: dumidalia

gratulerer og lykke til!

I Tromsø venter man til 3 uker etter innsetting før man tar blodprøve, men man kan jo teste selv før den tid også [;)] Selv klarte jeg ikke vente mer enn 12 dager [8D]

ORIGINAL: kate

Grattis som ruger!

Masse lykke til!

ORIGINAL: babyT

ORIGINAL: dumidalia

gratulerer og lykke til!

I Tromsø venter man til 3 uker etter innsetting før man tar blodprøve, men man kan jo teste selv før den tid også [;)] Selv klarte jeg ikke vente mer enn 12 dager [8D]

aha, det oppklarer jo en hel del.[:)]
hjelpe meg, er vel ingen som klarer å vente 3 uker med å teste?? umenneskelig! [:D]

Back
Topp