Da er jeg ruger igjen

*Maimamma*

Glad i forumet
Akkurat kommet hjem fra sykehuset hvor vi har overført 2 egg...(Fryseforsøk ICSI). Så her ligger jeg rett ut og ruger. Graviditetstest mandag 27/10, har god følelse denne gangen! Sist var det så komplisert ogh smertefullt, denne gangen gikk det helt problemfritt. Vær så snille og kryss fingrene for meg....

Så flott at du er rugar igjen [:)][:)][:)]

Krysse alt for positiv test denna gongen

krysser alt jeg har for dere!
håper den gode følelsen din stemmer[:)]

ORIGINAL: #bolla#

masse lykke til!

ORIGINAL: Mulan

Hei.

Kom nettopp hjem fra sykehuset jeg også,dette er min første gang. veldig spent. Fikk to på frys da.Så 27/10 skal jeg også ta blodprøve. Blir to lange uker ja. Ligger på sofaen- prøver å slappe av.

Jeg krysser fingrene for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er ikke så lett å ta spray og spøyter + å fly til sykehuset frem og tilbake. Får håper det blir siste gang.

Ta vare på deg selv
Lykke til nok engang:)

Tusen takk, og masse masse lykke til til deg og!! Hyggelig at vi er i samme situasjon[:)]

Graulerer som ruger. Krysser fingre og tær. [:)]

Gratulerer deg også, Mulan. [:)]

kjempe masse lykke til

ORIGINAL: #bolla#

Krysser fingre og tær og masse lykke til [:D]

Lykke til med rugingen, og husk å gjør ting du liker nå og ta godt vare på deg selv.
Og husk å tenk positive tanker, så satser vi på at det går mot et stort + for deg[:)]

Gratulerer som ruger[:)]

Krysser fingrer og tær for at rugingen ender i to små spirer[:D]

ORIGINAL: Ivara

Gratulerer som ruger.

Håper magefølelsen din stemmer. Krysser alt jeg har for deg!
signerer

Så godt å høre at det gikk bra denne gang. Håper virkelig det lykkes for dere nå. Skal krysse alt jeg har for at du får en positiv test denne gang, og at du om ca 8 mnd får oppleve å holde et lite nyfødt nurk i armene.

Lykke til!

Hei du, jeg har jo gjort fryseforsøk denne gangen, så føler meg mye mer "normal" enn da jeg sist gang hadde egguttak også. Da var jeg veldig oppblåst og øm i magen, det kjenner jeg meg helt igjen i. Har litt småvondt i magen nå også, men i disse dager kjenner jeg jo veldig etter også...Er egentlig i ganske normal form (som sagt, etter sist gang var det noe helt annet, og det var helt normalt - det er egguttaket du kjenner best)

Neste uke har jeg tenkt til å leve helt normal hverdag, bortsett fra at jeg tenkte å ikke trene, og ta det litt ekstra med ro. Tror stress er det verste man kan gjøre. Så hvis du føler deg litt dårlig og gruer deg til å gå på jobb ville jeg vært hjemme noen dager til hvis jeg var deg.

Klem

Back
Topp