da er jeg ruger igjen

VilSåGjerne

Forumet er livet
ruger på to egg denne gang også[:)]

de to andre ble kasta,så ingenting på frys denne gang heller[:(]

Dette må være gulleggene snuppa! [:)]

Krysser fingrene denne gangen går det bedre skal du se. Hm..da kan det bli tvillinger da, hvordan er det igjen, tror det er snakk om 20% eller lavere for sjansen for at begge eggene fester seg.

gratulerer så mye med ruger på 2 egg, da blir det nok en pos test denne gangen også, så skal den sitte der i 9mnd også

ORIGINAL: MissSunshine

Gratulerer så mye som ruger[:D][:)] Jeg krysser alt jeg har, denne gangen skal det gå bra!!![:D]

Gratulerer så mye som ruger[:D][:)] Jeg krysser alt jeg har, denne gangen skal det gå bra!!![:D]

Sign denne. [:)]

da har jeg våknet igjen, er skikkelig dårlig, skjelven, drit vond i magen og i høna mi,kvalm og uggen. tok meg 2 paracet, håper de funker snart[:'(]

nå er jeg sånn dårlig i magen som jeg var hele tiden sist, klarer ikke å stå\gå oppreist............

Stakkar deg....hørest ikke bra ut. KAn jeg spør hvor mangen ganger egga dine hadde delt seg? Håper paraceten hjlper deg snart!

ORIGINAL: Nøsste

Stakkar deg....hørest ikke bra ut. KAn jeg spør hvor mangen ganger egga dine hadde delt seg? Håper paraceten hjlper deg snart!

det vet jeg ikke, spurte ikke, men siden de ikke sa noe regner jeg med at de hadde delt seg i 4.

sist gang hadde jeg ett egg som var delt seg i 5[:)] og et som var delt seg i 4....

ok...masse lykke til,håper du snart blir litt bedre. Jeg er så sinnsyk spennt på morgen dagen,om egget har delt seg!

Så flott at du er ruger igjen! Denne gangen skjer det vet du [:D] 
Kos deg med ananas og sola (om du har sol der du der?) [;)]

grattis som ruger igjen! Nå er det din tur snuppa, ingen tvil om det.
Jeg har det ihvertfall veldig på følelsen, og krysser alt jeg kan

masse lykke til! Pass godt på småtrolla[:D]

Velkommen i rugegjengen [:)] Denne gangen SKAL det gå bra. Minst en av de to spirene skal finne godt feste og bli der i 9 mnd [:D]

Der var sjefshøna ruger igjen, krysser alt jeg kan for deg[:D]

sign[:)]

Trenger da ikke noen egg på frys ,siden det er gulleggene som ble satt inn[;)][;)][;)][;)]
Jeg satser alt på deg!! Tror dette går veien! Lykke til med de neste slitsomme dagene, måtte de gå fort og ha en FANTASTISK avslutning! Det unner jeg deg og alle andre her inne!![:D][:D]

Back
Topp