Da er jeg også ruger igjen

t.t.h.

Elsker forumet
Heia jenter[:)]jeg sa i går at 7 egg var befrukta, men det var hvist 8 i dag[;)] eggene var av kjempe god kvalitet kunne ikke bli bedre sa gyng[:D]fikk 2 inn og 6 på frys[:D]er kjempe gla[:D]

Så fantastisk bra. Gratulerer så mye. [:)]

OJ!! Dette var jo bra uttelling for å ha godt på hormoner noen uker.[:)] Veldig glad på dine vegne! Lykke til som ruger! Krysser det som krysses kan.[:D]

wow, så flott!
lykke til med rugingen[:)]

det var jo kjempe bra :) og 2 egg da, masse lykke til og kanskje det blir tvillinger sånn som meg.
krysser fingrene for at dette går bra og en pos test om 2 uker

Så bra da[:D]

lykke til med rugingen[:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Så fantastisk bra. Gratulerer så mye. [:)]

sign denne. Nå er det bare å legge seg i "rugekassa"[;)]

wow[:D] knallbra, da er det bare og krysse fingre og tær og ønske deg lykke til [:D]

Så fantastisk bra! Har til søsken og no[;)]

Kosa deg med ruginga[:)][:)][:)]

Så utrolig bra! [:)]

Grattis som ruger, og masse lykke til!

Pass godt på trollungene dine[;)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Så bra da[:D]

lykke til med rugingen[:D]

Lykke til og stell pent med deg selv under rugingen, husk å gjør ting du liker og kos deg. Og ikke glem å tenk positive tanker så går det nok som det skal, krysser fingrene alt jeg kan for deg[:)]

Så flott:)

Lykke til med rugingen. Krysser fingrene for at eggene fester seg.

Takk takk alle sammen[:)]

Gratulere så mye med rugingen..... Snart blir det nok 2 små spirer som vokser.

ORIGINAL: SnartMinTur

Så bra - gratulerer[:)] Jeg har også satt inn to egg idag. Krysser fingrene for oss begge!

Gratulere så mye til dæi også snartmintur,lykke til med rugingen[:)] 

Åååh, hærlig t.t.h [:D] Gratulera som ruger igjen! Å så med 2 egg da!! Dobbel-sjanse, krysse fingrane for at da blir skikkelig positiv detta heren no for deg!! Da fortene du![:)]

Høres kjempeflott ut[:D]
Gratulerer som ruger[:D]              håper du ikke trenger de eggene på frys på en god stund enda[;)]

Back
Topp