Da er jeg klar som et egg....

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
...for en stille lørdagskveld, helt for meg selv.
På bordet står gul Bonaqua, smash og French Fries! Så venter jeg i spenning på komiprisen på Nrk 1 kl 2025, SAMTIDIG som jeg er her inne og snakker med dere kvinns!

Hva gjør dere i kveld?

Sambo og eg ska kose oss i kveld med sambos spesial home made pizza[;)] Og så ska vi vel se om d e noe spennende på tv i kveld[:)] Hadde kosekveld i går og med biff og creme brulett til dessert og så film. E så deilig å ha ham hjemme, men e jo synd d e fordi vi e syke da. hehe..

Eg blir nok ikke mye her inne i kveld etter at pizzaen e kommet på bordet! Så du må kose deg masse i kveld Tussa[:)]

ORIGINAL: ~kolibri

åh..dagen startet 6.30 i dubrovnnik,kjørte buss til montenegro og tok fly derfra og kom hjem ca 18,så har kvelden handlet om å sortere skittentøy, rydde vekk litt rot fra da vi dro, spist en pizza, badet og matet en litt sliten snupps, sortere post, vanne blomster, og nå venter vi på at snupsen skal sovne.
Skal sende kjærsten ut på gulerot,seleri og yoghurtdipp-jakt,for har lagt på meg 6 kilo på turen haha[8D]

Hehe, ja da er det best å kjøte naturell jåggert til den dippen[8D]
Er vel ingen fare om du fikk på noen kilo, sånn skal det være på ferie. Tilbake til hverdagen så raser det av igjen vettu.

ORIGINAL: Eternal

Hørtes aldeles deilig ut Cathygirl...hjemmelagd pizza[8D] Gratulerer med bhg plass forresten!!![:)]

Ska love deg den pizzaen e DEILIG!!![;)][:D] hehe.. YUM YUM!! Står i ovnen nå så her lukter d digg!![;)] 
Takk takk[:D] E i lykkerus i dag[:D]

Så deilig med en kveld alene da tussa, det hørtes hærlig ut!![:)]

Vi har vaska og rydda huset i dag, eller jeg har det mens sambo har sett etter Leah, deilig å gjøre husarbeid uten en unge flyende etter deg overalt!![;)]
Hun sovna litt før 7, så nå har vi spist grillet laks med potetpanne og sitter bare å daffer. [:)]

ORIGINAL: Bdancer

jeg har virkeli overshoppa i dag... fikk besøk av ei venninne så kjøpte ekstra - men har spist 10% eller noe sånt og orker ikke mer, helt kvalm... [:'(] tror ikke jeg klarer å la det ligge i skapet til neste lørdag..må kaste det[8D]
here goes: 1pose smash, tyrkisk pepper, saltsild, melkesjokolade og crispo[:o][&:]

Jøss, ja det var storshopping, skjønner godt at du er litt kvalm nå ja[&:]
Men sånt skjer bare, spesielt hvis man gå i butikken og er litt sulten, da tar snopdjevelen helt overhånd.
Men du hadde jo lov i dag til å fråtse i godis[:D]
Jeg har tømt french fries posen (den var halvfull fra Torsdag) og spist 10 smash eller noe og klar for fler[8D]

Omtrent det samme som deg!! Ska se på nrk je også, så spiser je litt popcorn og drikker selfølgelig cola!![:)]

Jeg er akkurat ferdig å spise middag som sambo har laget. Stekt kylling/biff, fløtepoteter,wok og fløte saus.
Så nå er jeg mett.

Sitter og ser på Aafk kampen og håper det blir mål snart[:D]

Back
Topp