Da er jeg klar for akupunktur!

Lille Mille

Gift med forumet
Skal til min første akupunkturtime på tirsdag! [:D] Samme dag som spray start! Snakket med henne litt via mail og via telefon og hun har masse erfaring med IVF [:D]

Hva er det som skal gå uprøvd sier jeg bare. Mannen min som "tvang" meg da.. hihi.. [:)]

Hvem vet, kanskje det kan hjelpe... kanskje ikke.. [8|] Den som venter får se! [:D]

Har også hentet medisinenen på apoteket i dag! [:D] Rett over 5700,- for synarela, puregon og pregnyl. Syns ikke det var så ille egentlig. Jeg er KLAR! Eller.. når jeg så medisinene i min egen hand ble jeg rett og slett ordentlig dårlig [:'(] Kvalm og uvel, trodde nesten jeg skulle svime av [8|] Uff.. kjenner hjertet dunker ekstra bare jeg snakker om det.. [X(]

Men det får bare være, jeg SKAL klare det her!

Så spennende med aku, snuppa. Har virkelig troen på det jeg.
Skal vel snart igang med det selv igjen.

Så klart du er KLAR vennen. Dette SKAL gå veien for deg.

Spennende tid framover nå. Heier på deg vettu. [:)][:)][:)]

Super stooor klem.

Tusen takk *bobbo*n min [;)] Jeg vet ikke helt med akupunktur, men det fungerer tydeligvis for noen (på andre ting/diagnoser osv) så hvorfor skal det ikke hjelpe i IVF prosessen? [8|]
Satser på at det gjør det [:)]

Og du da, for en spennende dag i morgen! [;)] Jeg gleder meg masse til å høre hva dere finner ut [;)] Det skal bli bra!

ORIGINAL: Lille Mille

Tusen takk *bobbo*n min [;)] Jeg vet ikke helt med akupunktur, men det fungerer tydeligvis for noen (på andre ting/diagnoser osv) så hvorfor skal det ikke hjelpe i IVF prosessen? [8|]
Satser på at det gjør det [:)]

Og du da, for en spennende dag i morgen! [;)] Jeg gleder meg masse til å høre hva dere finner ut [;)] Det skal bli bra!

Håper virkelig det fungerer for dere. [:)][:)][:)]
Ja, spennende dag imorra. Skal oppdatere så fort jeg kommer hjem,
hvis ikke miss'en eller *snuppis* sladrer for meg da.

Her må det oppdateres så fort som mulig altså [;)] Masse lykke til!

Takk takk takk! Serene du er så god! [:D] Tok du akupunktur på de andre forsøkene også, eller bare på det siste? [8|]

Back
Topp