da er jeg ikke sykemeldt mer:)

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
i dag starter Permisjonen min, så nå er jeg ikke sykemeldt lengre:p dagene forandrer seg nok ikke så mye da:p hehe men er herlig å komme så langt:)

i dag har jeg pakket sykehusbagen til babyen:) snart må jeg vel pakke til meg og, slik at det er noenlunde klart:)

jeg har hatt noen tunge dager nå, og er veldig klar til at lille gutt skal komme.. men det går nok en del uker til enda..

Må være en deilig følelse :)
Permisjonen min starter ikke før den 5 april, så har bare en uke igjen jeg også :)

Flink du er som har pakket da! Får ikke starta jeg [8D]

ORIGINAL: AprilBeiby

Må være en deilig følelse :)
Permisjonen min starter ikke før den 5 april, så har bare en uke igjen jeg også :)

Flink du er som har pakket da! Får ikke starta jeg [8D]

nej har sletet med det jeg og:p

i gpr vasket jeg noen av klærne hans å i dag pakket jeg de.. men min bag er det verre med, kommer sikkert ikke til å få godt det før fødslen starter:p

hehe.. [:D]

Tror nok ikke det blir no pakking på meg før fødselen starter jeg heller [8D]
Kan jo hende jeg skaller i ett eller annet å får ut fingeren da :P hehe...

Min permisjon starter i mårra, men merker nok ikke den store forskjellen jeg heller.. Har jo vært sykemeldt siden august.. Og bagen min er heller ikke pakka ferdig, har bare pakka litt til minien. Men nå bor jeg ikke langt unna sykehuset heller om jeg skulle glemme noe, så det går nok bra. Håper inderlig at jeg snart kan ta med meg bagen og dra, jeg:)

ORIGINAL: Merri24

Min permisjon starter i mårra, men merker nok ikke den store forskjellen jeg heller.. Har jo vært sykemeldt siden august.. Og bagen min er heller ikke pakka ferdig, har bare pakka litt til minien. Men nå bor jeg ikke langt unna sykehuset heller om jeg skulle glemme noe, så det går nok bra. Håper inderlig at jeg snart kan ta med meg bagen og dra, jeg:)

ja håper det skjer snart jeg og;). har vært sykemeldt selv siden september, så er lei av å sitte hjemme og ikke orke noe,,

deilig og ha fått pakka bagen[:)]
da kan du berre gjer dej klar te lisje gutt kjem[:)]
håpe han kjem snart[:D]

Back
Topp