Da er jeg igang! Spennende advendstid..!

Trollunn

Trollunn
Starter på puregon i morgen (mandag), Cetrotide fredag og UL på mandag 2. des.
St. Olavs, kort regime altså.
Jeg er heeeelt blå ift sprøytene... har ikke vært på en eneste konsultasjon ift dette. Får bruke u-tube :/

om noen har stalltips til disse sprøytene, så er jeg happy :)
Og HVOR vondt er det egentlig?
Jeg vokser ikke leggene mine selv, for å si det sånn...så å stikke meg selv med en nål...tja...

Synes ikke sprøytene er det minste vonde. Du må bare overtale deg selv til å sette den aller første, så går de neste som en lek. Lykke til!

Sent from my iPad using BV Forum

Masse lykke til! Kjempespennende!
Et tips kan være at du kliper litt hardere i skinnet enn du egentlig føler for, for da er det liksom den "smerten" du kjenner og ikke sprøytestikket :)

Takk for svar og tips!!!
Oppbevarer jeg de i kjøla, eller kan de ligge i romtemp?

Starter på puregon i morgen (mandag), Cetrotide fredag og UL på mandag 2. des.
St. Olavs, kort regime altså.
Jeg er heeeelt blå ift sprøytene... har ikke vært på en eneste konsultasjon ift dette. Får bruke u-tube :/

om noen har stalltips til disse sprøytene, så er jeg happy :)
Og HVOR vondt er det egentlig?
Jeg vokser ikke leggene mine selv, for å si det sånn...så å stikke meg selv med en nål...tja...

Jeg brukte sprøyter for første gang for 14 dager siden...Jeg var like blå som deg:)
Men de gjorde ikke vondt i det hele tatt. Det går veldig bra.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Masse lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ah! Da var første satt!!! Det gjorde ikke vondt i hele tatt :) Kjente ikke en ting :) Puh!

Masse lykke til! Sprøytene venner du deg til fort! Det er ikke vondt.

Har gått helt problemfritt med begge sprøytene :) Nesten litt morsomt... ;)
UL i morgen, en uke etter oppstart. Gruer meg veeeldig. Jeg haaater sykehus etc.!

Lurer nå på om hvilken dag vi mest sannsynlig får uttak!?? Er det veldig individ. eller?

Det kommer helt ann på hva de ser i morgen :) noen må stimuleres kanskje noen dager lengre, det varierer på hvor stor/små de syns eggene er :) Lykke til :) :)

Takk :-) På tur til Trh nå... spent. Reiser alene også...takk for mobiltelefonen ;-)

Åh så spennende det må være. Er i samme bås og akkurat en uke bak deg. Skal reise på ul alene neste mandag. Krysser fingrene for at vi begge får mange modne flotte egg. Masse lykke til!

Ferdig m ul! Gikk bra tror jeg ;-) Økt dose og ny ul onsdag

Hvilken dose gikk du på fra før da? 150 puregon?

Åh så spennende det må være. Er i samme bås og akkurat en uke bak deg. Skal reise på ul alene neste mandag. Krysser fingrene for at vi begge får mange modne flotte egg. Masse lykke til!

Spanande ja! :) St.olavs du også el?

Nei, det blir Haugesund på meg. Startet i dag med 300 puregon(dobbel dose) så nå håper jeg det ikke kommer for mye bivirkninger.

Nei, det blir Haugesund på meg. Startet i dag med 300 puregon(dobbel dose) så nå håper jeg det ikke kommer for mye bivirkninger.

såpass ja!?! Merker du noe til sprøytene da? Jeg syns det murrer litt ekstra om dagene, samt mye utflod, og også litt løs mage...

Hadde løs mage i går kveld,12t etter sprøyta. I dag ble jeg akutt kvalm etter sprøyta var tatt. Kan ha spilt inn at jeg hadde tom mage og vond nakke. Blir fort litt svimmel av begge deler.

Aha. Lykke til du også!!! Nå sitter jeg på vent på UL nr 2! Kjørt 18 mil i snøkav... nais :-P

Back
Topp