Da er jeg igang igjen!

C

Chuma

Guest
Begynte med spray i går. Skulle egentlig hatt kort regime denne gangen også, men overlegen fra Riksen, en jeg har fått veldig god kontakt med, ringte meg personlig herom dagen og sa han hadde tenkt og tenkt på hvordan de best skulle hjelpe meg, og kommet frem til at det ble lettere å kontrollere utviklingen med spray først. Så da blir det litt forsinkelser, men det gjør ikke noe. Utfordringen har vært at jeg enten blir veldig overstimulert eller, når de er mer forsiktige, får for få egg som i tillegg er dårlige, så det er en vanskelig balansegang.
Får håpe de finner akkurat den riktige oppskriften denne gangen!
Gleder meg!

Jeg ønsker deg masse hell og lykke hele veien gjennom :) og en rugeperiode på 9 mnd! du er virkelig et fantastisk menneske <3

Lykke til Chuma :) Kommer nok til å følge med deg denne gangen også og denne gangen skal du/ dere komme helt i mål :)

Lykke, lykke til, Chuma! Denne gangen MÅ du få gå et fullt svangerskap ut. Krysser alt jeg har for en positiv test og ikke minst fullgått svangerskap etterpå. :)

Lykke lykke til Chuma

Vil også ønske deg masselykke til... Du fortjener virkelig det beste ette alt du har gjennomgått<3

Jeg bestemte meg akkurat for at vi to skal være gravid samtidig og vi starter jo ikke opp før til høsten, så da vet du hvordan dette skal gå. Hele veien i mål! Heia Chuma! :wav

Hurra!
Må være kjekt å være i gang igjen. Guuuuri malla så spent du må være :smiley-bounce012

Heier på deg søta - dette SKAL gå veien!!

Leste den nye artikkelen om deg i dag, før frokost til og med! Er så flott at BV setter mer fokus på assistert befruktning! Det trengs! Er så nydelig at du stiller opp! *Respekt*

Stor klem

Sniker litt:) Lykke til Chuma! Håper virkelig det går deres vei. Fulgte deg sist svangerskap da det dessverre ikke gikk og leste artikkelen om deg på bv. Du er tøff! Krysser virkelig alt jeg har for dere!:)

all verdens lykkeønskinger til dere, håper virkelig at det går veien :)

Krysser fingre og tær for deg, denne gangen håper jeg det holder helt i mål!

Heier på deg!! Leste også artikkelen! Selv om jeg har fått med meg mye av det, så er det like rørende å lese det igjen! <3 <3 Du er virkelig tøff! STÅ PÅ!!! <3

Back
Topp