Da er jeg i gang!

Blåmann

Elsker forumet
Ringte inn tr til riksen i dag, og fikk beskjed om at vi kunne begynne denne måneden med første inseminasjon[:)] Prøver å ikke ha for høye forhåpninger da, vet at det kan ta noen forsøk, og at det kanskje ikke funker en gang. MEN synes bare det er deilig å slippe stresset med å pliktsex...... DRIIIIIIIT lei...........

Men jeg har et spørsmål angående menopur; fikk jo en gjennomgang i hvordan jeg skulle sette de sprøytene, var vel noe å blande først eller no... Men det er så lenge siden, og jeg var så stressa på det møtet i juni at jeg har hekt glemt hvordan jeg skulle gøre det!
Står det bruksanvisning på pakken?
Hjelp......

Bestandig veldig god informasjon med sprøytene. Både bilder og tekst trinn for trinn,. Har ikke brukt menopur, men er sikker på at det følger god informasjon  med dem også. Masse lykke til! Herlig å være igang!!! [:)]

Husket heller ikke stort fra forklaringen på sykehuset, men det gikk veldig greit. Skulle bare ha 75IE, så da er bare et glass og en ampulle som skal blandes. Var litt spent på å stikke i  min egen mage, men den tynne nålen merkes virkelig ikke. LYkke til!!

ORIGINAL: TigerLilli

Vil bare ønske deg så mye lykke til!![:)]

Tusen takk for gode svar Ivara og Serene! Har printet ut det dere har skrevet og skal ha det foran meg[:)] 
Jeg bor i en liten by, og var på apoteket i forrige uke for å bestille dette, og her får de jo hakaslipp hvis man skal ha noe annet enn paracet og hostesaft...... Så de knota masse og ga meg masse tvetydige beskjeder, blant annet at jeg måtte få lege til å sette sprøyta i skinka for å unngå isjas nerven og bare tull.
Jeg sa at jeg gjør slik legen på riksen viste meg og ferdig med det. Ovitrelle skjønte de hvertfall ikke noe av, så den fikk jeg beskjed av damene på riksen om å kjøpe hos de for å unngå krøll.

Makan til styr med å få de medisinene, var på apoteket i en hel time fordi de surra så fælt..... Og så kom sjokket; det kostet 1200 kr!! Koster det noe med selve inseminasjonen da, eller er det medisinene som er utgiften?

Må si jeg gruer meg litt til den sprøyta da.... jeg turte ikke ta blodprøve på egen pekefinger i naturfagtimen på ungdomskolen engang......[&:]

Back
Topp