Da er jeg i gang!

C

Chuma

Guest
Første sprøyte ble satt i går, første UL er allerede på fredag ( det var da litt vel tidlig?)
Aller siste forsøk. Nå er det bare å satse alt, det er nå eller aldri! :-)) Skal ha ICSI denne gang, det har vi ikke hatt før, så håper det gir bedre resultater. Veldig spennende!

Sååå spennende, Chuma! Jeg krysser alt jeg eier og har for at dere omsider skal lykkes slik at gullgutten blir storebror. Og ja, denne gangen skal og må det gå bra hele veien inn til målstreken!

lykke til <3
her er det innsett på fredag...

Lykke til :) Krysser alt jeg kan for dere :)

Masse gode lykkeønskninger!! Måtte det klaffe nå! :D

Så spennende!! Ja, det var vel litt tidlig? Jeg satte første sprøyte på mandag, og tirsdag skal jeg på UL :) Hvilke hormoner går du på ? Jeg tar 200 iE puregon :) Og lørdag skal jeg starte opp med orgalutran .

Jeg skal begynne med 100 IE Puregon, det blir sikkert justert litt etterhvert. Jeg pleier å få hyppige UL kontroller fordi jeg har fått flere forsøk ødelagt av overstimulering, så de følger nøye med. Men jeg rekker jo bare tre sprøyter før fredag, så var jo veldig tidlig da. Og så har jeg jo fremdeles mensen da, så det kan jo bli trivelig...haha!

Masse lykke til til dere!!! Håper det er denne ganhen som skal til!!

Stor lykke-klem... ♥♡♥

Jeg skal begynne med 100 IE Puregon, det blir sikkert justert litt etterhvert. Jeg pleier å få hyppige UL kontroller fordi jeg har fått flere forsøk ødelagt av overstimulering, så de følger nøye med. Men jeg rekker jo bare tre sprøyter før fredag, så var jo veldig tidlig da. Og så har jeg jo fremdeles mensen da, så det kan jo bli trivelig...haha!
Ok.. Kjenner man noe når man blir overstimulert? Eller er det bare synlig på UL?
Hehe, ja, det hørtes jo ut som om det kunne bli trivelig.. Blir spennende å se når vi blir rugere, kanskje man blir det på likt! :) Sist gang på langt regime, ble stimuleringen på puregon så lang, derfor startet jeg med en høyere dose denne gang, i håp om at perioden ikke blir så lang..

Masse lykke til og håper virkelig at du lykkes denne gangen for nå må det bare være deres tur :)

Lykke til! Heier på deg.. Denne gangen skal vi alle stå ved målstreken å heie deg hele veien fram :D krysses det som krysses kan :)

Back
Topp