Da er jeg i gang med bacheloroppgaven min.

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Jeg går jo mitt siste og 3 år på førskolelærer, så i år er det bacheloroppgave som gjelder. Den vil telle hele karaktereren i pedagogikk.

Temaet jeg skal skrive om er inkludering og tilpasset opplæring. Jeg skal skrive om å inkludere barn med spesielle behov i barnehagen. Kjempe spennende[;)] Har pratet med pedagogisk leder på avdelingen til Mina og skal intervjue både henne, støttepedagogen og spesial pedagogene på barnehagen hennes[:D] De var kjempe interessert i oppgaven min og ville gjerne bistå[;)] Det var koselig[:)]

Oppgaven skal leveres 5. mai. Men vi har praksis og mye annet som kommer før den tid, så greit å ha startet litt.. Funderer fortsatt litt på problemstilling.

Lenemor: Du skrev vel også bachelor gjorde du ikke???[:)]

Noen andre som har skrevet??

Har skrevet bachelor ja.. Men vi skrev sammen som ei gruppe da.. Var 3 stykk sammen.. Skrev om hvordan vi som sykepleiere kunne hjelpe hjerteinfarktpasienter med å takle de psykiske påkjenningene.. Eller noe sånt.. [8D] Er faktisk 7 år siden jeg skrev den..
Vi og hadde intervjuer og drøfting ut fra intervjuene..
Utrolig spennende og kjekt! [:)] Men mye arbeid..

Syns du har valgt et kjempespennende tema!

jeg har og skrevet bacheloroppgave, skrev om oslo kino, og kundelojalitet og crmsystemer. [:)]

temaet du har valgt å jobbe med er kjempespennende snuppa! Håper du finner en god problemstilling, og at oppgaven går som en drøm..[:)]

jo, jeg skrev bacheloroppgave - leverte den i juni 2008 - skulle ønske jeg hadde fått diagnostisert stoffskifteproblemene mine før jeg skrev den da - konsentrasjonssvikt, depresjoner og utmattethet er ikke noen god kombinasjon med sånt arbeid [&:] Men jeg kom meg da igjennom det, og det kommer du til å gjøre også, og når man skriver om noe som man interesserer for og engasjerer seg i så er det spennende arbeid. Masse lykke til!!

(lyst å dele problemstillingen med oss eller?)

ORIGINAL: lenemor

jo, jeg skrev bacheloroppgave - leverte den i juni 2008 - skulle ønske jeg hadde fått diagnostisert stoffskifteproblemene mine før jeg skrev den da - konsentrasjonssvikt, depresjoner og utmattethet er ikke noen god kombinasjon med sånt arbeid [&:] Men jeg kom meg da igjennom det, og det kommer du til å gjøre også, og når man skriver om noe som man interesserer for og engasjerer seg i så er det spennende arbeid. Masse lykke til!!

(lyst å dele problemstillingen med oss eller?)

Jeg er ikke fornøyd med problemstillingen min enda, men jeg måtte sende den og litt om hvordan jeg hadde tenkt å legge opp oppgaven i dag. Hvordan kan jeg som pedagog inkludere barn med rettigheter i barnehagen? Faglærer likte ikke at jeg hadde tenkt å bruke barn med spesielle behov[8|], så jeg måtte bruke barn med rettigheter.. ja ja..

Back
Topp