Da er jeg hjemme jenter

ToSmå2010

Forumet er livet
Dere er søte da[:D]

Kom inn på føden, til verdens søtese jordmor da[:)]
Hun var ganske sikker på at det var vannet som hadde gått, men ville ikke undersøke det noe særlig selv, pga infeksjonsfaren.

Så jeg lå med ctg registrering en halvtime og babyen hadde det fint, jeg hadde ganske mye kynnere som hun kunne se på den registreringa.. Men virka ikke som det var noen fare.
Måtte vente en god stund før legen kom, en utrolig merkelig lege[:-] Hun tok først utvendig UL og det var bra med vann rundt babyen, som ligger godt planta med hode nede i bekkenet[:D] Så tok hun innvendig undersøkelse, hun sa at det var ganske vått der, men hun tok ingen sånn prøve for å se om det var fostervann da[8|] Men hun trodde ikke det var det.. Men at jeg skulle komme tilbake om det kom noe mer..

Det kommer litt sånn smådråper enda, men hun trodde det var bare veldig tyntflytende utflod da. Målene på babyen tilsvarer fortsatt at jeg er ca 1 uke lenger på vei.. Altså 31+6 idag. Han veier nå 1800g ca.

Blodtrykket mitt er fortsatt litt høyt, men jeg skulle bare reise hjem å ta det med ro.. Så da får jeg prøve det[:)][:)] Å håpe han holder seg der inne noen uker til. hehe..

Så godt å høre! Da får du være forsiktig og ta det med ro fremover[:)]

Hmm, synes det var litt rart at de ikke kunne teste om det var fostervann :S Er vel bare å sjekke bindet du hadde på? Men, men, de som er leger vet vel bedre enn meg ;p

Men håper virkelig at han holder seg inne i en del uker til! Vil ikke sladre om fødselen din riktig enda søta :)

Så godt at du fikk reise hjem igjen, og at lillegutt ikke så ut til å ha noen umiddelbare planer om å komme til verden[:)]

Godt å høre at det ikke var noen fødsel på gang ennå da. Du får prøve å slappe av og kose deg hjemme. [:)]

ORIGINAL: lillebebis

Hmm, synes det var litt rart at de ikke kunne teste om det var fostervann :S Er vel bare å sjekke bindet du hadde på? Men, men, de som er leger vet vel bedre enn meg ;p

Men håper virkelig at han holder seg inne i en del uker til! Vil ikke sladre om fødselen din riktig enda søta :)

Ja jeg syns det var litt rart selv[:-] Men,men..
Ja får satse på at han holder seg der en god stund til[:D] Er ikke helt klar enda. hehe

Så godt å høre [:)] Syns også at det er litt rart at de ikke tok noen prøve om det var forstervann da[8|] Men tadet med ro framover og lykke til videre[:)] KNip knip[;)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Ja får satse på at han holder seg der en god stund til[:D] Er ikke helt klar enda. hehe

synes det er litt merkelig ja. hovedgrunnen til at det er viktig å vite om det er fostervann er jo at om du lekker fostervann så er det (som du sa) stor infeksjonsfare. Er jo derfor de setter igang gravide etter et eller to døgn hvis vannet går stort sett... Du får være forsiktig i dusjen ihvertfall da så du ikke får bakterier inn der fra vannet[;)]

Lykke til til deg og ungen[:D]

ORIGINAL: Rapunsel

Så godt å høre! Da får du være forsiktig og ta det med ro fremover[:)]

[:)]

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: ToSmå2010

synes det er litt merkelig ja. hovedgrunnen til at det er viktig å vite om det er fostervann er jo at om du lekker fostervann så er det (som du sa) stor infeksjonsfare. Er jo derfor de setter igang gravide etter et eller to døgn hvis vannet går stort sett... Du får være forsiktig i dusjen ihvertfall da så du ikke får bakterier inn der fra vannet[;)]

Lykke til til deg og ungen[:D]

Ja jeg skal følge ganske godt med om det kommer noe mer som kan minne om fostervannet.. [:)] Takk takk[:D] 

ORIGINAL: Frustrert Frue

Så bra å høre at alt var fint med babyen[:D]
Og bra at det ikke var fødsel på gang[:)]

sign :) slapp av og knip igjen noen uker til [:D]

Godt alt var bra med babyen og at du kom hjem igjen da [:)]

ORIGINAL: LilleTiger

Så godt at du fikk reise hjem igjen, og at lillegutt ikke så ut til å ha noen umiddelbare planer om å komme til verden[:)]

sign

ORIGINAL: husfrua

Godt å høre at det ikke var noen fødsel på gang ennå da. Du får prøve å slappe av og kose deg hjemme. [:)]

sign[;)]

Back
Topp