Da er jeg gravid! Men bekymret (2.gangs)

Mon89

Flørter med forumet
Hei!

På onsdag fikk jeg positiv graviditestest, Clearblue viste 1-2 uker, jeg følte idag at jeg ville ta en til og føler den brukte lenger tid på å vise 1-2 uker enn den forje gjorde. Jeg er selvsagt bekymret.

Jeg hadde bestemt meg for aldri å være sånn jeg var i forje geaviditet. For da var jeg super bekymret hele tiden! Jeg ødela meg selv totalt og jeg merker at jeg orker ikke det igjen, men nå er jeg tydeligvis på vei dit.

Følte igår jeg var litt dårlig, men ikke følt meg dårlig idag.
Har bestilt legetime som jeg får tirsdag.

Orker virkelig ikke gå å være redd nye 3 mnd til, går utover hele livet. Har fra før ett barn på 3 år.

Kanskje ta blodprøve og få bekreftelse på stigning av hcg, så slipper du å bekymre deg?

Gratulerer med positiv test og velkommen i termingruppa for Desember 2017! :)

Ja, men den må jeg jo vente flere dager for å få svaret på...
Ikke visst du tar det på sykehuset..viss du bor i nærheten av et.

Er veldig naturlig å bekymre seg litt i starten.. skjønner det.. hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt en tur til legen :) så slipper du å bekymre deg.. de digitale skaper unødvendige bekymringer.. alle produserer forskjellig mengde HCG.. prøv å ikke bekymre deg :) du er gravid:D kos deg ;) gratulerer :Heartred

Er veldig naturlig å bekymre seg litt i starten.. skjønner det.. hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt en tur til legen :) så slipper du å bekymre deg.. de digitale skaper unødvendige bekymringer.. alle produserer forskjellig mengde HCG.. prøv å ikke bekymre deg :) du er gravid:D kos deg ;) gratulerer :Heartred
f

Ja jeg er jo bare 3 dager over og tok denne nå midt på dagen, men det gjorde jeg med den på onsdag og. Kan godt hende samme skjedde da med treg uke tall, jeg spinner meg nok bare opp.

Takk❤

Jeg hadde i hvert fall prøvd å ikke bekymre meg for at testen brukte lenger tid på å vise resultatet! :) Jeg har aldri hørt at det har betydd noe. Testene er jo også forskjellige.

Stemmer i med det å måle hcg hvis du er veldig bekymret, bare for å se stigning :) og jeg har heller ikke fått med meg at tidsbruken på digitale har noe å si :)

Stemmer i med det å måle hcg hvis du er veldig bekymret, bare for å se stigning :) og jeg har heller ikke fått med meg at tidsbruken på digitale har noe å si :)
Enig i denne :)

Tok digital igjen i går bare for å bekrefte stigning til 3+. Min brukte også lang tid.
Tror ikke du trenger å bekymre deg, men sjekk med legen hvis du tror det hjelper så du kanskje får senket skuldrene litt [emoji1]

Gratulerer med positiv test og velkommen hit [emoji1]

Min brukte forøvrig også "lang" tid da jeg fikk 3+, men jeg fikk jo 3+ så da tenker jeg at det ikke er noen grunn til bekymring.

Kjenner igjen den følelsen :Heartred Prøver å fokusere på andre ting, men ikke lett.
Nistirrer på papiret hver gang jeg har tissa, livredd for blødning :wtf:

Det du kan gjøre er å åpne testen fra onsdag og idag og sammenligne dem. Siden det er 2 dagers forskjell så er det sikkert forskjellig styrke på stripene som er positivt bare

For min del prøver jeg ikke å tenke så mye på hva som kan gå galt.. For det er ikke noe man kan gjøre med det uansett :) Jeg tror det er viktig å gi slipp på følelsen om å måtte ha kontroll, for det er dessverre ikke noe man kan kontrollere. Jeg spontanaborterte forrige gang jeg var gravid, så denne gangen prøver jeg bare å tenke at det ikke er verdens undergang hvis jeg mister igjen :) Tror det er viktig å prøve å slappe av, og å ikke analysere testene. Har du fått positiv test, så er du jo gravid. Gratulerer! :)

Back
Topp