Da er jeg fru! MED BILDER

SillyDilly

Forumet er livet
Ja da sitter jeg her nede i deilige Kypros som nygift!

Vi kom jo ned på mandag og giftet oss i går, og turen har vell ikke vært helt drømmeturen nei
På mandag fikk jeg halsbetennelse og denne ble verre og verre = feber og all den dritten. Lege på ons fikk antibiotika, men mistet stemmen helt på fredag til bryllupet og formen var IKKE bra Med MASSE smertestillende og litt champagne kom jeg meg gjennom dagen pg fikk drømmebryllupet mitt på stranden. Masse taler, gaver, god mat og alt man måtte ønske.

Det første vi måtte gjøre var å dra på sykehuset for jeg tilbrakte bryllypsnatten min i tårer over den ufattelige vonde halsen min. HAr ligget med intraviøs antibiotika i hele dag, og føler meg litt bedre.

Barna koser seg MASSE MASSE - har jeg hørt, for jeg har jo vært så syk så orket veldig lite Nå har vi barnefri i natt, og jeg skal legge meg snart sånn at vi kan kose oss masse resten av ferien.

Håper alt står bra til med dere her hjemme

Må også si HIPP HURRA for Chris som ble 4 år her nede den 20 oktober, han hadde en konge dag

Meg og min søster

Nydelige Olivia

Da er vi gift

Middagen

Neimen jøssenavn da!!!![&o][&o][&o][&o] Uffa meg, masse god bedring til deg det fortjener du virkelig!!!![:)][:)][:)]

Og masse gratulerer som fru!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Håper du kommer deg fort og kan nyte resten av reisen. Gleder meg til bilder![;)]

ORIGINAL: Delia

Neimen jøssenavn da!!!![&o][&o][&o][&o] Uffa meg, masse god bedring til deg det fortjener du virkelig!!!![:)][:)][:)]

Og masse gratulerer som fru!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Håper du kommer deg fort og kan nyte resten av reisen. Gleder meg til bilder![;)]

[:D][:D]

Sier det her også - grattis Silje[:)] Og vi gleder oss til masse bilder.

Hurra for Christoffer som har blitt 4 år også!!

ORIGINAL: suki

Først; gratuerer så mye med overstått bryllup! [:)]

Håper virkelig for deg og mannen at dere får en fin avslutning på ferien. Det har dere fortjent!!
Typisk at man skal bli syk da.....[&o]!

Gratulerer til C med 4 årsdagen som har vært!
[:)]

GRATULERER!!!!

og god bedring[:)]

gratulerer så masse som frue og god bedring[:)]

ORIGINAL: suki

Først; gratuerer så mye med overstått bryllup! [:)]

Håper virkelig for deg og mannen at dere får en fin avslutning på ferien. Det har dere fortjent!!
Typisk at man skal bli syk da.....[&o]!

Gratulerer til C med 4 årsdagen som har vært!

gratulerer så mye som Fru[:D]
vakker brud i fiiine kjolen hihi

synd du ble syk, men håper du får kost deg resten av tiden der nede

klem[:)]

Så fine dere var!! [:)][:)] Du var knallnydelig i kjolen Silly! [:D]

ORIGINAL: LurveTufsa!!

ORIGINAL: Skrållan

Så fine dere var!! [:)][:)] Du var knallnydelig i kjolen Silly! [:D]

Enig! Nyyyyyydelig brud![:)]

Takk takk alle sammen, og nuppen kjolen var eeelskMen siden jeg var litt suk orker jeg ikke ha den på under middagen[&o] Så det var litt trist

ORIGINAL: MaRtE:)

gratulerer så masse som frue og god bedring[:)]

gratulerer så mye som fru [;)][:D] (og velkommen i fru gjengen. hehe)

kjempefine bilder, nydelig brud du var, og ett kjempefint par er dere[:)][;)]

Tusen takk alle sammen! Har fått sett på fotografbildene, og de er helt nydelig! Sukk!

Gleder meg til å vise frem til dere[:D]

Back
Topp