da er jeg blitt

Aprilmammaen

Flørter med forumet
sykemeldt, i første omgang til den 17 sep. så skal vi se det an... er så enormt dårlig om dagen, håper det gir seg FORT!

Huff da, da er vi to!!! God bedring om det hjelper!!! Slapp av så godt du kan!!![;)]

ORIGINAL: Aprilmammaen

sykemeldt, i første omgang til den 17 sep. så skal vi se det an... er så enormt dårlig om dagen, håper det gir seg FORT!

då er vi fleire ja.. Vi får krysse fingrene for at det går over for alle

Jeg er også sykemeldt :S Ble sykemeldt på mandag, og er det i to uker..
Kjedelig, men hadde ikke klart å stå på jobb så..

To uker på meg. Blødde litt, så jeg må ta det med ro. Deilig å ha fri da, jeg er trøtt hele tida og orker ikke mat

Er 100% sykmeldt på tredje uka, før det var jeg 50% sykmeldt i tre uker. Så jeg ble sykmeldt fra unnfangelsesdatoen omtrent, uten at jeg visste jeg var gravid da. Var bare uendelig sliten og stressa. Nå er det psyken det står på hovedsaklig, men er også kvalm og sliten. Håper jeg kommer meg tilbake i 50% utover høsten, legen min sier at 100% ikke er aktuelt. Så da er vi mange, vi får sitte her og slurve på dagtid framover [;)]

Velkommen i gjengen!! Jeg er sykemeldt ut september pga kvalme.. Blir sikkert lenger også.. Var sykemeldt nesten hele forrige svangerskap.. Dritt..

ser vi er flere ja.. hade ikke hatt sjangs å klart jobben min så er jo bra jeg har blitt sykemeldt, men hadde jo så lyst å jobbe, begynte der for 1 mnd siden, så er ikke så kjekt å bli sykemeldt nej...

jeg har jo hatt blødninger også, men heldigvis var hcg nivået kjempe bra, så satser på at det går bra!

men er det ikke flere enn meg som synes det er litt kjedelig å bare være hjemme? ikke det at jeg klarer noe annet enn å ligge på benken da, uff.. mye syting her. men legen min hadde en fin kommentar når jeg var der i går. jeg hadde datteren min med for hun har fått noe vi tror er brannkopper,
han sa: " det gjør jo ikke noe å vær dårlig når en får noe så fint ut av det". og han hadde jo et poeng der da:) er jo helt klart vedt det:)

Jeg melder meg nok snart inn her jeg å. var til legen på mandag og han ville sykemelde meg med en gang pga at jeg er utslitt, stort arbeidspress. Men jeg ville ikke ennå, synes det er tidlig og har så mye på jobb som bare må gjøres og som jeg vet at ikke blir gjort av andre. Ville ikke ha alle spørsmålene fra kolleger på hvorfor jeg var sykemeldt heller. mn merker at dette ikke går så mye lenger, skulle bare ta kontakt med legen dersom eg ville ha sykemelding.

Greit ad du får slappe av litt da. God bedring[:)]

Bra du kan slappe litt av hvertfall!! Håper du snart blir bedre[:)]

Back
Topp