Da er guttenavnet klart! :-)

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Vi har jo tenkt på det litt fram og tilbake, men snakket sammen ved middagsbordet nå.
Og tror nok vi har landet på guttenavnet. <3 :-)
Enige alle tre, selv om datteren vår egentlig ønsket et annet, så ingenting er bedre enn det!
Så nå blir det jo bare spennende å se, om vi får bruk for det, eller om vi skal tenke på jentenavn istedet! :-)
Det er enda litt ventetid igjen før oul.

Vil ikke legge ut navnet her ennå.
Men måtte jo dele denne lille (STORE) gleden med dere! :-)

Haha, det var tidlig synes jeg ;-) Vi har ikke begynt diskusjonen enda, men hvis det blir gutt så vil mannen at han skal hete det samme som han, noe jeg ser med skrekk og gru på :D
Men deilig å ha det avklart da :-)

Dette er da ikke tidlig! Hi hi!
Forrige gang hadde vi det klart i uke 12! :-)
Synes det er litt fint vi, for da blir det mer virkelig, og man får et annet forhold til den lille i magen. Det blir liksom så personlig når man får et navn.
Og merker jeg er veldig klar for å bli guttemamma nå. Hi hi! Så nå må vi jo snart på oul, og få vite hva det er som bor i magen! :-)

Vi har også hatt to jentenavn klare lenge :p trur det var før uke 12 tilogmed :p men liker at vi har to, for da kan vi smake litt på de og bestemme oss ordentlig når babyen er ute <3 Guttenavn sliter vi følt med :p det syns jeg er ordentlig vanskelig!!

Vi har også hatt to jentenavn klare lenge :p trur det var før uke 12 tilogmed :p men liker at vi har to, for da kan vi smake litt på de og bestemme oss ordentlig når babyen er ute <3 Guttenavn sliter vi følt med :p det syns jeg er ordentlig vanskelig!!

Herlig at det ikke bare er meg! :-)
Fint å kunne smake litt på de, og finne ut om det føles riktig!
Har du magefølelse for en liten jente i magen?

Alltid imponert over de som klarer å finne navn så raskt ;) men godt med alt som er gjort :)

Vi er såååååååå kjempelangt unna å finne navn. Ser ikke for meg å klare å velge ett jeg,men det går vel til slutt ;-)

Forrige gang ble vi enig om både guttenavnet og jentenavnet mens vi venta på å se om testen ble positiv hehe :-) Nå har vi guttenavn klart og to jentenavn å velg mellom (uke 18). Guttenavnet har vært klart lenge :-)

Ja, det var godt at vi ble enige :) jeg så nemlig for meg at vi aldri kom til å bli det :p haha..
Ja, vi har det begge to, og egentlig store deler av familien :p men det er ikke sånn at jeg ønsker det mer enn det andre (annet enn pga navnet :p hihi..) det er bare en følelse jeg har hatt helt siden starten av sv.skapet :)

Ja, det var godt at vi ble enige :) jeg så nemlig for meg at vi aldri kom til å bli det :p haha..
Ja, vi har det begge to, og egentlig store deler av familien :p men det er ikke sånn at jeg ønsker det mer enn det andre (annet enn pga navnet :p hihi..) det er bare en følelse jeg har hatt helt siden starten av sv.skapet :)

Når skal du på oul? Og vil du vite kjønnet? :)

Heldige dere er.
Her har ikke mannen tenkt så mye på det enda, men han avviser alle forslag jeg kommer med :(
Vi blir nok ikke enige med det første nei....

Her er navnet også klart. Vi hadde både jentenavn og guttenavn klart, og på UL fikk vi vite at det blir en gutt. Så han har på en måte fått navnet sitt, men vi bruker det ikke om han når vi omtaler den lille.. :)

Når skal du på oul? Og vil du vite kjønnet? :)
Vi var på onsdag :D vi ville vite det, men det var umulig, da lille tass lå med bena i kryss forran tissen :( men skal på ny 4.mars, så da får vi forhåpentligvis se det da :)

Jeg har ikke kommet lengre enn at jeg har begynt å skrive opp fine navn jeg kommer over, "den store navnediskusjonen" tror jeg vi utsetter lengst mulig. Hadde vi bodd i et engelskspråklig land hadde jeg hadd klart navnet for lenge siden, men det aktuelle navnet er ikke like pent på norsk, så da er det utelukket.

Back
Topp