Da er gullegget på plass:-)

siwro

Gift med forumet
Fikk ut 3 egg på fredag for en uke siden:happy:
Satte inn et egg på mandag, og fikk et på frys ( mannen ville spare på det, ikke sette inn begge ), mens det tredje overlevde ikke til mandag.

Så da er jeg spendt igjen, testdato den 7 sept. da blir det testing i syden.
Tenker såååå om alt jeg kjenner om det er sånne ting jeg skal kjenne:p husker jo ikke di fårrige forsøka mine:smiley-bounce015

Lykke til med rugingen :) veldig kjekt at du ska reise på ferie, så får du andre ting å tenke på, rugingstiden går jo sååå sinnsykt treigt

Fikk ut 3 egg på fredag for en uke siden:happy:
Satte inn et egg på mandag, og fikk et på frys ( mannen ville spare på det, ikke sette inn begge ), mens det tredje overlevde ikke til mandag.

Så da er jeg spendt igjen, testdato den 7 sept. da blir det testing i syden.
Tenker såååå om alt jeg kjenner om det er sånne ting jeg skal kjenne:p husker jo ikke di fårrige forsøka mine:smiley-bounce015

Lykke til :-) :-) og god tur til Syden :cool14

Håper det klaffer for dere denne gangen, siwro! Det er vel fortjent! Riktig god ferie til varmere strøk. Nyt sol og varme! :)

Tusen takk jenter :chicken:
ja har så lyst å kjenne noe.. bare noooe tegn, er så utålmodig, har såååå lyst på barn nå at, begynnel å bli gammel :p
lykke til dere også :-)

Lykke til :) :)

Tusen hjertelig takk:-) i dag har jeg kjent forskjellige rare ting nede inni der en plass, ikke helt godt å si hva det er :-p

Masse lykke til! Nå håper jeg virkelig det klaffer for dere!

Tusen takk :) jah håper såååå, dette er jo vår siste sjangs, bortsett fra det ene og alene som ligger på frys.

Masse like til som ruger:) og sydentur

Lykke til!!:):)

Back
Topp