Da er favoritten valgt ut!

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Maria NEKTER å sove uten kosekluten sin.. Hu har vel 3 forskjellige, men vil ikke sove med de andre! Prøvde nå i kveld med en annen, funka ikke gitt! Men med en gang hu fikk den vanlige ble det stille med en gang gitt =P Hehe

Hehe, de begynner å bli veldig bevisste nå ja

Her går det heldigvis greit foreløbig. Storebror var heller ikke så opptatt av det.

Hehe kan se ut som om du må løpe og kjøpe flere av de da ;) Kan jo fort bli krise når hun blir eldre om den skulle bli borte!

Shadow skrev:
Hehe kan se ut som om du må løpe og kjøpe flere av de da ;) Kan jo fort bli krise når hun blir eldre om den skulle bli borte!

Tenkte på det =P hehe.. Men denne kosta 100kr stk =P hehe.. Kunne hu ikke tatt de vi fikk 3 av i fødselsgave =P

Jeg tror at etterhvert vil det ikke hjelpe å hamstre heller..Fordi de kjenner lukten av at den er brukt, og da tror jeg ikke en ny av samme sort vil funke:P Jeg har faktisk gjort samme oppdagelsen her i dag..Sovnet tvert med engang han fikk kluten:) Jeg har fått mamma til å strikke koseklut av bomullsgarn. Så han har 3 stk..Men, regner med han kommer til å bare ville ha en av dem til slutt :P

her har me ein rosa kanin koseklut som høre i vognå (ligger i bhgen nå) og en som høre i sengen og rundt om ellers som e en bamse koseklut.. samt gassfille  som også e i bådevogn og seng. - altså dette gjelde storesøster..

mens lillebror har gassfille og en kaninkoseklut som følge ham kor enn han e..

Back
Topp