Da er endelig vogna i hus

Snorkfrøken1984

Forumet er livet
VIP
Endelig er vogna på plass❤ Står nå ute i vaskerommet og venter på å bli brukt:) Rart å tenke på at om pluss minus 10 uker så ligger det en liten gutt oppi der❤ I morgen skal vi på 3D ultralyd og storebrødrene gleder seg like mye som oss:)
 
Endelig er vogna på plass❤ Står nå ute i vaskerommet og venter på å bli brukt:) Rart å tenke på at om pluss minus 10 uker så ligger det en liten gutt oppi der❤ I morgen skal vi på 3D ultralyd og storebrødrene gleder seg like mye som oss:)

Hvilken vogn har dere kjøpt? :)
 
Så koselig a :rolleyes:
Misunner alle dere som har alt på plass ass!
 
Endelig er vogna på plass❤ Står nå ute i vaskerommet og venter på å bli brukt:) Rart å tenke på at om pluss minus 10 uker så ligger det en liten gutt oppi der❤ I morgen skal vi på 3D ultralyd og storebrødrene gleder seg like mye som oss:)
Hvilken vogn har dere valgt? :)
 
Så koselig, vi skal bruke vogna etter storebror, så baggen står klar på rommet hans, i tillegg har jeg endelig fått bilstolen i hus, merker nå at det begynner å nærme seg veldig.
 
Koselig å kunne gå å se på vogna. Jeg skvetter litt hver gang jeg går inn på rommet der vogna står

Lukter ny bil av den så godt å få lufta den og tørka over med en fuktig klut i god tid før bruk.
 
De er så fine de vognene der :Heartred
 
Emmaljunga mondial. veit ikke hva understellet heter men er i alle fall 4 vanlig hjul med luft:) Nå står den ute i vaskerommet. må liksom gå innom der flere ganger bare for å titte:)

Kjempefine vogner
Blir den veldig stor sammenslått? Jeg har en Skoda fabia, er veldig usikker på om den går inn der... ellers kunne jeg godt tenkt meg lik
 
Kjempefine vogner
Blir den veldig stor sammenslått? Jeg har en Skoda fabia, er veldig usikker på om den går inn der... ellers kunne jeg godt tenkt meg lik
Jeg var litt usikker sjøl når jeg skulle hente den om jeg kom til å få plass. har en Toyota Avensis 2000 modell. Jeg fikk plass;) Men ja den tar litt plass. Men skal nok klare å få pakket andre ting rundt uansett hvis vi absolutt må ha med vogna ett sted.
 
Skjønner deg godt!
fant ei edge duo billig vi. Så gikk for den selv om mondialen er Rolls roycen av de vognene.
Skulle egentlig betale 3000 for den men fikk den for 2500 siden det ikke var noe luft igjen i hjulene:) Er noen bruksmerker her og der men det gjør ikke noe for min del. Den er like fin:)
 
Skulle egentlig betale 3000 for den men fikk den for 2500 siden det ikke var noe luft igjen i hjulene:) Er noen bruksmerker her og der men det gjør ikke noe for min del. Den er like fin:)
Det var jo kjempebillig da!
 
Back
Topp