Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Babyhåpsnakket med de på Haukeland om det faktisk, og de sa at så lenge en stikker hjemme så er man i den bakteriefloraen som en er vant til, så da er det ikke så kritisk med desinfiseringen... men hvis man stikker på jobb eller andre steder, så bør man være mer forsiktig.. på sykehuset har de jo krav til å desinfisere....
Jeg skal også ha puregon, og jeg tror de som går på gonal-f også får penn... Synest iallefall jeg såg en gonal-f penn på bordet da vi var på samtalen.
Men, Hope, i bruksanvisningen til puregon pen, står det masse om å desinfisere stikkstedet og hender, og jeg vet ikke hva, men i den brosjyren står det at det ikke trengtes... Hva gjør du?
ORIGINAL: * Babysyk *Må "kvinne" oss opp litt iblant[;)] Rart hvor mye som går, når en er nødt...[:)]
Flink du var, som klarte det selv! Det er planen min, men vet ikke om jeg klarer det. Jeg har forresten gonal-f penn. Ser vanskeligere ut med den eggløsnings sprøyta, som vi må ordne selv.