Da er det..

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
natta for meg! vært flink nå, oppe til 21.45 somregel sovner jeg samtidig med datteren min når jeg legger henne i 19.30 tiden Det var den lørdagskvelden i går liksom, takk for deeet...
I morra skal jeg en liten tur på skolen kl 9, bare for å høre om jeg har blitt trekt opp til muntlig i norsk eller engelsk (krysser fingrene for IKKE, selvfølgelig) Ellers har jeg halsbrann fra helvette,blææh... Natta

Lykke til! I morgen skal jeg ha min siste(forhåpentligvis) eksamen på høgskolen, så blir jeg adjunkt. Skal opp i lese- og skriveopplæring, muntlig. Tenk på meg sånn ca. 1530..! Jeg gruer meg ikke da, gruer meg mer til UL på tirsdag. Håper alt er bra med lillepjusk.

Lykke til :))
Godt og høre det er flere som er kveldstrøtt :p Sambo er helt overgitt over meg... hehe

ja, samboeren min også tror jeg..men igjen så har han snudd døgnet helt da siden han er sykemeldt på 9 uka så jeg kan legge meg 19.30, så hender det han legger seg på morgenkvisten

Lykkepjuska skrev:
Lykke til! I morgen skal jeg ha min siste(forhåpentligvis) eksamen på høgskolen, så blir jeg adjunkt. Skal opp i lese- og skriveopplæring, muntlig. Tenk på meg sånn ca. 1530..! Jeg gruer meg ikke da, gruer meg mer til UL på tirsdag. Håper alt er bra med lillepjusk.

Masse lykke til i dag jeg kom heldigvis ikke opp

Det gikk bra, og nå er jeg allmennlærer! :-D kontroll i kveld, og ul i morgen.. Ush.. Alltid noe å grue seg til.

Lykkepjuska skrev:
Det gikk bra, og nå er jeg allmennlærer! :-D kontroll i kveld, og ul i morgen.. Ush.. Alltid noe å grue seg til.

Gratulerer så mye, flinka Det i morgen blir bare spennede tenker jeg, på en god måte:)

Back
Topp