Da er det torsdag, damer!

lenemor

Forumet er livet
Så hva skjer?

Her skal jeg straks kle på August og meg og trå ut i regnværet [:'(]. Så fort han sovner blir det inn og trimme litt... jeg sliter litt med motivasjonen om dagen - August skriker nesten hele dagene så jeg er trøtt og sliten... men jeg har ikke tenkt å gi meg allikevel - men rokkering ut på plattingen kan jeg nok glemme i dag

Lenemor! Det er også trim å danse rundt med hylende barn i sjal!

Her skal jeg straks begrave de døde. 2 begravelser idag faktisk med litt kjøring imellom, så det blir litt stressende.

Og så holder det en lift-bil utom her. Er spendt på om den skal ta ned gamle vei-lys eller om det er huseier som har fått fingeren ut (etter prost, lokallagsleder og boligansvarlig fra bispekontoret i et møte påpekte diverse vedlikehold som bør gjøres på presteboligen) og skal fjerne mose på taket....

I dag er det fri..! Så skal prøve å ordne huset til helga, siden jeg skal på jobb i morgen kveld og hele helga.. Skal på borettslagmøte i kveld og da.. Så det blir jo spennende.. De skal begynne med noe vedlikehold her, så vi skal få vite hva det er osv.. [:)]

Jeg sitter her og ser på Dr.Phil om den der Dr.Phil-familien.. Herremin for en skakkjørt familie altså.. [8D] Men blir bra tv da.. Hehe..

Må vel lage meg noe frokost snart og få gjort noe.. Må vel komme meg på tur i dag og..! Men vet ikke om jeg gidder å gå i skogen her, for det har regna masse, og da blir det så vått og sleipt.. Så vi får se.. [:)]

Da var det torsdag.. kjenner deg godt i beina i dag at jeg hadde det kjekt i går!!
Danset på åpningen av Sandnes sitt 150års jubileum. Bunadsko og asfalt er ikke den beste kombinasjonen! MEN kjekt var det!

Nå er Solveig levert i bhg.. og vi har startet dagens gjøremål: vaske klær og helgerydd/vask. Senere i dag får vi besøk av en gutt i barselgruppen til Aslak! Solveig håpet at de ville bli til middag! Hun har bestillt risengrøt i dag! [8D][:D]

hallo damer!!

i dag er det litt mer skyer her også... ikke samme solen.. men deili temp ute for det! i dag skal vi på lunsj med ei på barselgruppa vår.. vi skulle egentlig ha lunsj her, men siden den ene er syk, og vikun er tre stk som ikke er ute i jobb enda... så dropper jeg å styre her, og btar heller lunsjen på en cafe i sentrum[:D] 

i går var vi i sverige, julie, jeg og en venninne... endte med å kjøpe kaffemaskin [:D][:D] så nå drikker jeg en deilig kaffe latte til frokost!![:D] burde egentlig ryddet inn litt her, kjøpte en del fullkornspasta, mel og slike tørrvarer.. og de tar så himla mye plass..... så jeg finner ikke helt plass til dem.. så mulig jeg får satt dem i boden i kveld...[8D] nå skal jeg forske litt på vinskap.. noen som har noen dem kan anbefale? trenger tosoner.. for vi har visst en del dyr sånn lagringsvin... (som jeg ikke visste om) og en del annen vin.. så tenkte å få tak i noe slik at vi får oppbevart dem og lagret de skikkelig, uten at de blir ødelagt..

ha en topp dag alle damer! i kveld tenkte jeg meg faktisk ned å trene.. tven her viser kun fotball i kveld[:@] sååå da ser jeg mitt snitt til å trene og få oppdatert treningstråden![:D]

Back
Topp