Da er det tomt, med mm

shina

Elsker forumet
Ja da var melken plutselig helt borte, skjedde over natten for 2dager siden. jeg trodde at jeg verfall skulle ha litt å gi en mnd til fordet om det har kommet og gått litt nå den siste uken. blir lei meg jeg, føler jeg ikke får gitt frøkna mi den ekstra tygghet og kos som puppen er for dem.

Jeg har jo skjønt att det ville skje men ikke så brått, jeg har hele tiden gitt henne pupp først og latt henne suge en god stund etter det var tomt for å oppretholde produksjonen som var, før jeg ga henne tillegg men det ha ikke hjulpet.

er faktisk ganske lei meg ja[:(]

ORIGINAL: FebruarGullet

Kan kose dere masse forde[:)] legg dere i senga og kos litt etter at du har gitt mat.

jeg tror nok ikke hun tar noen skade av å få mme istedet!!!

Signerer denne..men skjønner at du er lej deg da..[8|]

Huff...skjønner godt at du er lei deg!! Det er liksom noe med den spesielle kosen når en ammer.
Men du har jo prøvd alt du kan ihvertfall!! [:)][:)] Mange barn som får mme da. Du får heller prøve å passe på å ha noen kosestunder med hudkontakt, så hun får kosen og nærheten!!

ja man føler seg litt utilstreklig, det at jeg måtte gi henne mme hadde jeg ikke noe problem med for hun ble en helt annen unge etter det, blid og fornøyd ikke bare skrik etter mat og aldri fornøyd.

men at hele hun ikke får noe av kosen er et stort tap.

men jeg får passe på at det blir mer hud kontakt ja, så hun fortsatt får følt at jeg er der[:)]

Skjønner at du syns det er trist ja, det er jo så kos å amme. [:)] Men du må ikke føle deg utilstrekkelig fordi. Og som februargullet sier, så kan dere jo kose masse likevel. [:)]

Huff det var trist... Malin liker ikke å kose til puppen en gang. Drikker seg mett på 5-10 min så er ikke puppen kjekk lengre [:o] Liker tutten sin da. Liker di snuppe tutt? Kan kose på mange andre måter ja, blikkkontakt, berøring og alt det der. Hu har det nok kjempe fint fordeom [;)]

Jeg mista også melke mi, og syntes det var kjempe trist!![:(]Nå er det greit for vi koser masse og pappan får også gitt han mat[:D]Man må bare se det posetive i det, for man er en like god mor uansett om man ikke får ammet[;)][;)]

Jeg holdt på å miste melken for 1,5 uke siden... Isabell klarte nesten ikke å suge ut noe og jeg klarte ikke å pumpe ut noe... (hadde en uke med masse stress og MASSE hjemlengsel etter at mamma og pappa reiste hjem igjen) Men så måtte jeg bare roe meg ned også begynte jeg å drikke ammete 2 ganger daglig. Her er ihvertfall melken kommet tilbake igjen og det er jeg utrolig glad for [:D]

Back
Topp