Da er det tirsdag .....08 juni

Looney

Forumet er livet
VIP
og la la, 4 arbeidsdager til helg

Da regner det igjen[>:] Og vi skal på sommerfest i bhg, og jeg gidder ikke utendørs grillfest dersom det regner i allefall! Vi får no se...

Straks avreise til jobb for min del. Kjenner jeg hadde trengt en fridag før full jobb men kjekkas som jeg var tidligere i vår så mente jeg at jeg ikke trengte det[X(][X(] Smart sagt Looney[:D]

Ja ja, 3 dager til helg og Byfest, og 6 dager til Spania avreise er godt å tenke på nå[:)]

gratulerer med vel overstått eksamen, looney[:)][:D] blir nok bare moro skal du se og snart sitter du på flyet[:D]

mårnings!
i dag er jeg hjemme, fantastisk vondt i hode...[&o] sånn ala migrene vil jeg tro, for dette er sånn som ikke går over plutselig. har sovet på det og våknet nesten verre. så i dag skal jeg slappe av og drikke pepsi max[:D] ja, det er sånn jeg skeier ut her hjemme når ungene ikke ser meg[;)]

God morgen! [:)]

Ungene våkna en halvtime tidligere enn vanlig i dag, jeg er trøtt... Ute er det overskya, så klart.
Skal på PulsSpinn snart, og da skal ungene være snille barn i barnepassen. Begge snørrer litt, og særlig Tobias mener han er dødssyk pga det. I slekt med faren sin, antageligvis! [;)]
Senere i dag har vi ingen spesifikke planer, og det er deilig kjenner jeg. Sliten etter helga enda jeg...

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

MaRtE: God bedring! [:)]

takk, skrållis[:)]

skal begge ungene i bhg fra høsten av? syns du er så flink jeg[:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

takk, skrållis[:)]

skal begge ungene i bhg fra høsten av? syns du er så flink jeg[:)]

Jepps, begge skal i bhg til høsten! De begynner 23.august tror jeg, og jeg har nesten nedtelling! [8D][:D] Neida, det går jo greit å ha dem hjemme også. Vi koser oss mye, også trasser de og krangler enda mer. Har i allefall aldri et kjedelig øyeblikk!

God bedring suki! Og NM! [:)]

Deilig treningsøkt, og da vi kom hjem fant vi Libero fotballdrakt til Tobben i posten! Urettferdig, påstod søstra, hehe. Han ville forresten ikke ha den på, han er trøtt og sur nemlig. Passa fint til Ida også, tror de er store i størrelsen de der.
Oppdaga at mobilen min verken sender eller tar i mot mms også... faen da, hva er galt nå da?

Æsj.. fikk kjedelig brev i posten... De har funnet celleforandring som er såpass alvorlig at det må fjernes[&:][&o] Og jeg har fått time den 2 juli... jada.. det vil si man ikke kan bade (eller ha sex for den saks skyld) på 6 uker... og det er jo midt i ferien til min kjære[&o][&o] Spurte om det hadde noe å si at jeg utsatte den til slutten av juli. Sykepleieren mente det ikke skulle ha noe å si, men man kan jo aldri garantere noe. Så da tenkte jeg at jeg utsatte det... mamma ble helt febrilsk og mente jeg måtte gjøre det NÅ... og der ble jeg litt redd og usikker... Faen altså.. hvorfor meg, og hvorfor nå!!!!!?!?!?![:@]

huff, delia[&o] ikke de beste nyhetene, men sikkert lurt å få fjerna det rask. jeg ville tatt det med en gang, hadde vært surt om noen uker skulle ha stor betydning. men dette må du bestemme selv[:)] lykke til[:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

huff, delia[&o] ikke de beste nyhetene, men sikkert lurt å få fjerna det rask. jeg ville tatt det med en gang, hadde vært surt om noen uker skulle ha stor betydning. men dette må du bestemme selv[:)] lykke til[:)]

signerer denne jeg... hadde ikke turt å vente, selv om det bare er noen uker...

Enda dårliger i dag jo[&o][&o][&o][&o][&o] Og når Heidi hadde tatt seg fri i fra barnehagen for å vær med meg helt alene..Men hun koser med playhouse hun da[:)] Men nå har jeg så vondt i halsen at jeg sliter maks med å drikke..Så skal til legen kl 14 i dag

Nei dere får tatle videre dere [:)][:)]

god bedring, buffi[:)][:)]

God bedring buffi!![:)]

Ja nå tenker jeg så det knaker... vil jo ikke gå med dette heller egentlig!![&o] Og ikke nok med det.. ene eksamen som jeg trodde gikk noenlunde gill åt hell... jeg sto, men faen så kjipt altså... møkkadag... sukk..

ORIGINAL: suki

Huff delia! Ikke noe morro. [&o]
Hadde det vært meg ville jeg tatt operasjonen så fort som mulig. Kanskje du kan legge inn et ønske om å få tatt den enda tidligere også enn 2.juli?

Jeg har ikke tatt gu på 2,5 år nå. Har utsatt det hver mnd nå. Vil ikke, men bør jo! [X(]

Kom igjen!! Hopp i det!![:)] Det er jo veeeeldig normalt at man ikke finner noe og alt ser fint ut!! [:)][:)]Jeg anbefaler alle rundt meg å ta disse undersøkelsene nå... det er jo slikt som ikke skjer en selv liksom, men innimellom er det nå slik at det er en prøve med forandring! (Håper jeg er den prosenten av alle tøttene her inne[;)]) Men når man først har oppdaget det er det lett å ufarligjjøre det, men det vet du kanskje!![:)] Derfor viktig å finne ut hvertfall!!!![:)]

Jo grubler på det... om jeg kanskje skal ta den tidliger... tenke på det til i morgen... gubben sa vi kunne reise til syden senere på året heller. Høres jo ut som om jeg ikke bryr meg, men det er ikke tilfeller altså... liker ikke tanken på at dette greiene er inni meg heller så jeg heller mot å få det gjort nå...

Fikk faktisk brev fra Kreftregisteret med varsel om at jeg ikke har tatt gu på 3 år her en dag jeg, så jeg skal ringe og bestille time på torsdag, tenkte jeg. Greit å få det unnagjort altså. 

ORIGINAL: suki

Huff delia! Ikke noe morro. [&o]
Hadde det vært meg ville jeg tatt operasjonen så fort som mulig. Kanskje du kan legge inn et ønske om å få tatt den enda tidligere også enn 2.juli?

Jeg har ikke tatt gu på 2,5 år nå. Har utsatt det hver mnd nå. Vil ikke, men bør jo! [X(]

Du bør gjør det...Jeg gjør det regelmessig nå pga at dem fant noe for mange år siden noe som resulterte i at jeg måtte på sykehuset og skjære vekk en del..

Da har jeg vært hos legen..Var vistnok bare kraftig forkjøla jeg..Ikke noe halsbetennelse. Han tok en test nede i halsen på meg og fant ikke noe...Men har heldigvis fått noe for hosten da[:)] Jeg tåler ikke cosilan så får det nest beste jeg

Så nå er det full avslapning med begge kidsa hjemme[:)][:)] Føler faktisk formen er litt bedre jeg altså[:)][:)]

Endelig hjemme. lang dag med mye å gjøre på jobb. Eneste av tre med samme arbeidsområde som var på jobb, og alle akuttsakene dumpet inn hos meg + noen samtaler og vips var klokken fire gittt[:D] Himmelen åpnet seg når vi ankom bhg for grillfest og det gav seg ikke heller. Så vi dro hjem, det gjorde alle andre og, og lagde hamburgere i stekepannen istedet. Også fikk N en is[:)]

Nå driver N og gubben og kjører bilbane på rommet til N. Det høres ut som N jukser[:D][:D]

Vært fullt hus og stormende jubel her i ettermiddag. Bestis og jenta kom ned hit for litt miljøskifte for frøkna (tanntroll), også kom lille nevø en tur etter bhg så mora fikk vaske litt i fred. 4 unger som løp ropede rundt omkring! [;)] Nevø spiste middag sammen med oss før han ble henta igjen.
Kidsa har vært sure og klengete hele dagen! Jeg blir loco jeg altså. Fatter ikke at det går an å være så konstant sur hele tiden. Lurer på om det kan være noen 2-årsjeksler som plager Tobias da, for han er sånn typisk tann-sur. Men kjenner ikke noe action i gommene hans... snåle greier.

Back
Topp