Linka Gift med forumet 21 Jan 2006 #1 Og jeg ønsker dere lykke til og håper alt går bra. Ser frem til og se deres små nurk når tiden kommer. Mange klemmer fra en desember/januar mamma !!!
Og jeg ønsker dere lykke til og håper alt går bra. Ser frem til og se deres små nurk når tiden kommer. Mange klemmer fra en desember/januar mamma !!!
Lucki83 Gammelt medlem VIP 21 Jan 2006 #3 Ja,masse-masse lykke til til dere alle...[:D] Kan jo fremdeles være noen av dere som ender i "født i januar2006-klubben"![;)]
Ja,masse-masse lykke til til dere alle...[:D] Kan jo fremdeles være noen av dere som ender i "født i januar2006-klubben"![;)]
fruluna Forumet er livet 21 Jan 2006 #5 Tusen takk!! Jeg har ikke noe imot å føde i januar.. He he.. Begynner å bli lei og utålmodig nå [:)]
C cathrine2 Gift med forumet 22 Jan 2006 #6 takk takk[:)] gjør meg faktisk ikke så overdreven mye om jeg blir jan mamma ass[8D] syns han snart ska komme ut å hilse på meg[:)]
takk takk[:)] gjør meg faktisk ikke så overdreven mye om jeg blir jan mamma ass[8D] syns han snart ska komme ut å hilse på meg[:)]
L Lisee Elsker forumet 22 Jan 2006 #7 Tusen takk[:)] Gleder meg så til babyen kommer nå! Håper vi slipper å gå på overtid. I værste fall kan jeg da bli mars-mamma[&:] Håper ikke det[:)]
Tusen takk[:)] Gleder meg så til babyen kommer nå! Håper vi slipper å gå på overtid. I værste fall kan jeg da bli mars-mamma[&:] Håper ikke det[:)]