Da er det slutt* hyggelig oppdatering*

mammatilstorm

Elsker forumet
Da kom den tiden jeg skulle bli alenemamma.

Hadde ikke trodd dette når vi begynte å bygge nytt hus i sommer

05.02.12

Etter mye snakk/forklaringer osv osv, angret sambo avgjørelsen å lurte på om vi kunne prøve å få ting til å fungere. Vi håper nå ting vil bli mye bedre når vi kommer inn i huset og får litt privatliv  Jeg hadde ikke trodd at dette skulle skje,men er selvfølgelig veldig glad for at vi kan fortsette å være en familie på 3 under samme tak

Tusen takk for trøstende ord fra alle sammen

uff så trasig :( håper det går bra med deg. Var det ditt valg eller var det han som ville gå? Håper hvertfall du kommer deg over det. Skjønner det er tøft når det er, ikke bare barn i bildet, men også husbyggig osv..

klem til deg :)

Takk:)

Det var han som ikke gadd mer.  vet ikke hvordan jeg skal komme igjennom dette, etter 10 år sammen,men jeg må klarer det for sønnen min sin del. 

Så utrolig trist! Har det ligget i kortene en stund, eller skjedde det brått? Sender deg en klem!

Det holdt på å ta slutt for 2 år siden,men vi gikk til samlivsterapi og ting gikk veldig bra. Så skulle totalrenovere huset og måtte flytte til svigers noe som gjorde sitt på mitt humør etter 8 mnd,men hadde ikke trodd at han mente at ting var sååå ille at den eneste utveien var å gjøre det slutt.

MEN i stad,etter en lang prat spurte han om vi kunne ta helgen å prate litt

Gidder ikke håpe på noe som helst( selv om håpet alltid er der)

Det er hvertfall lurt å prate ut om ting, uansett hva det måtte føre til! Håper det går bra med deg..

Så trist å høre, håper det ordner seg til det beste for deg og sønnen din. Lykke til og trøsteklem fra meg

Så trist å høre. :(

Stor trøsteklem til deg.

Huff så trist å lese...! håper dere får ett godt forhold og ett godt samarbeide om sønnen!! stooor klem

SÅ bra da, håper dere finner utav det =)

Å, så godt å høre! Jeg vil tro det vil hjelpe å komme i eget hus. Jeg hadde i alle fall blitt fullstendig sprø av å bo hos svigerforeldrene mine! Lykke til videre!!

Så utrulig bra!!!! Nå ble jeg glad på dine/deres vegne :) Klart det tærer på forholdet å bo slik og ikke få tid alene til å pleie forholdet, men synd det måtte gå så langt at han ikke så noen annen løsning enn å gjøre det slutt. Bra han tok til fornuft og angret seg hvertfall :)

almara skrev:
Å, så godt å høre! Jeg vil tro det vil hjelpe å komme i eget hus. Jeg hadde i alle fall blitt fullstendig sprø av å bo hos svigerforeldrene mine! Lykke til videre!!

Back
Topp