Da er det på tide for meg å si farvel

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Gråter inni meg nå jeg :( Tok en positiv graviditetstest i går morres (svak positiv da) og dro jo til legen for hcg prøve for å se ståa siden jeg begynte å blø litt for 2 dager siden. har vert minimalt med blod, men klommer enda brunt ut (hvorfor i alle dager blør jeg ikke da?)..
Ringte legen nå å han var veldig kort å klar på telefonen "prøven var fin, du er ikke gravid!" say WHAT??? prøven var FIN??? uansett, han sa at jeg ikke er gravid. så nå som blodprøven sier det så er det dags å legge inn årene å trekke meg tilbake.
Takk for den fine tiden jeg fikk ha med dere her søte jenter, å masse lykke til videre. Måtte spirene deres klamre seg fast <3
Fint om noen kan slette meg fra terminlisten og fødelisten. :'(

Takk for meg

Uff, det var triste nyheter :( Og for en måte å få det formidlet på, hva skjer med det??
Håper spiren sitter neste gang da :) Masse lykke til!
Klemmer

:( :( :( :(
uff.. så trist å leit....
for en tåpelig måte å snakke til deg på av legen!!!!

Mange klemmer til deg - kommer til å savne deg her inne!

Lykke til videre <3

Uff, det var veldig trist å høre. Lykke til videre.

Takk jenter, kommer til å savne dere.. Er bare helt tom nå. Så mye som det har vert de siste 2 ukene. å så mange positive tester, også ender det slik som dette :(

Hoff, for en forferdelig måte å si det på av den legen :/ masse lykke til neste gang, måtte det klaffe bedre da ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Det var jo litt av en måte å vidreformidle et svar på! Respektløst spør du meg!

En god klem er sendt i din rettning, håper du kommer på plass igjen like bak oss :)

Nei og nei.. Dette var triste nyheter.. Og den legen burde finne på noe annet.. Det går vel ikke an å si noe sånt på den måten.

Stooor klem <3

For en rar måte av legen å si det på!! :mad:
Trist nyhet var det ihvertfall :(
Lykke til videre.

Det var veldig triste nyheter:8 sender deg en stor klem og håper den neste spirern setter seg fort og blir<3

Så trist å høre, og for en tulling av en lege :(
Håper spiren klamrer seg fast neste PP.
Sender over en klem med "babystøv" til deg...lykke til vennen <3

:( det var trist å høre.. Noen leger har ingen medfølelse i det hele tatt. Klem fra meg og lykke til videre <3

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Uff så trist. Og for en ufølsom lege! :(

Sender deg en klem herfra.

Takk jenter, dere er gode <3 Legen kunne virkelig tenkt seg om før han sa det på den måten... :/ men men.
Nå skal jeg se framover. Kan nå dra i bryllupet til søstera til sambo til sommeren siden jeg ikke kommer til å være fødeklar på det tidspungtet. Vi blir nok å prøve å få en spire til å sitte igjen, men tenker at vi venter 2-3 måneder med det. Masse klemmer til dere alle sammen, å kos dere masse i graviditeten. Husk, INGEN fler får lov å forlate nå, for nå synes jeg vi er mange nok som det har gått galt for.

Ååå hva skjer her nå...mange som forlater :(
sender deg en klem ♥

Huff, så utrolig trist :( og sånn forferdelig lege da :/ ønske deg masse lykke til, og håper spiren din sitter neste gang! En god klem sendes

Det Va veldigt trist :( masse lykke til videre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette var trist lesning :( Håper det går bra med deg, ta vare på deg selv<3 Masse lykke til videre!

Back
Topp