Gråter inni meg nå jeg Tok en positiv graviditetstest i går morres (svak positiv da) og dro jo til legen for hcg prøve for å se ståa siden jeg begynte å blø litt for 2 dager siden. har vert minimalt med blod, men klommer enda brunt ut (hvorfor i alle dager blør jeg ikke da?)..
Ringte legen nå å han var veldig kort å klar på telefonen "prøven var fin, du er ikke gravid!" say WHAT??? prøven var FIN??? uansett, han sa at jeg ikke er gravid. så nå som blodprøven sier det så er det dags å legge inn årene å trekke meg tilbake.
Takk for den fine tiden jeg fikk ha med dere her søte jenter, å masse lykke til videre. Måtte spirene deres klamre seg fast <3
Fint om noen kan slette meg fra terminlisten og fødelisten. :'(
Takk for meg
Ringte legen nå å han var veldig kort å klar på telefonen "prøven var fin, du er ikke gravid!" say WHAT??? prøven var FIN??? uansett, han sa at jeg ikke er gravid. så nå som blodprøven sier det så er det dags å legge inn årene å trekke meg tilbake.
Takk for den fine tiden jeg fikk ha med dere her søte jenter, å masse lykke til videre. Måtte spirene deres klamre seg fast <3
Fint om noen kan slette meg fra terminlisten og fødelisten. :'(
Takk for meg