Da er det over...

Trollmoren

Betatt av forumet
Jeg fikk vite resultatet på blodprøven og den sa at jeg har mistet den lille engelen min[:(] Synes dette er kjempetrist og har det veldig vondt nå. Men prøver å tenke på at det er en grunn til at slike ting skjer...selv om det er en fattig trøst akkurat nå så hjelper det litt å tenke på at engelen min var nok så syk at den ikke ville overlevd uansett. Dette her er så utrolig vondt at jeg unner ingen å komme i en slik situasjon, og jeg krysser fingrene for at dere alle her vil få fine svangerskap fremover og at spirene deres klorer seg fast til mars!
Lykke lykke til alle sammen, det var koselig å være her sammen med dere[:)] selv om det ikke ble så lenge som jeg hadde håpet[:(]

Det var trist, håper du finner trøst i at det kan være din tur neste gang.

håper dagen vil føles bedre etterhvert. :)

så ufattelig trist:(
Ordløs jeg..

Men håper det snart blir din tur..

ååå så trist å høre [:(] skjønner at du har det tøft nå [&o] håper at neste gang så kloer spira seg fast i 9 mnd.. God trøste klem fra meg [:)]

ja huff det er ikke noe gøy . mista selv for 2 år siden ca , var 9 uker på vei ... helt grusomt, men du tenker rett. nye muligheter vil komme for deg [:)]

huff[:(] Så leit å høre. Tenker på deg!

Uff... en stor klem og mange tanker til deg!

Håper en ny spire sitter fort når dere er klar for det igjen! Og at den da klorer seg fast!
Det er forferdelig å miste, håper du og mannen finner trøst i hverandre!

Uff, det var virkelig trist å høre[:(]... tenker på deg

ORIGINAL: EnPlussTo

huff[:(] Så leit å høre. Tenker på deg!

[:(][:(]

Huff... var ikke dette jeg hadde håpa på å lese... triste greier... Jeg sitter og tenker på at det like gjerne kunne vært meg som satt der og hadde mista nå. Jeg håper ikke dette får ødelegge alt for deg og at du tar det så hardt innover deg... Du kan i det minste bli gravid. Men du må nok ha hjelp til å beholde lille spiren... Den hjelpen har du krav på nå!
Stå på videre! Det blir nok en liten skatt på deg også tilslutt! Ønsker deg bare masse lykke til videre! Det skal ordne seg tilslutt for deg også!

*masse klemmer*

Ånei, blir så le meg hver gang jeg leser om noen som mister. Men husk at de fleste blir fort gravide igjen, og din tur kommer. Det er jo som oftest en grunn til at det skjer[:)]

Ville bare si.....Tusen takk jenter for alle trøste hilsner fra dere!!!!!!! Det varmer og gjør så utrolig godt[:)] jeg har ikke tatt helt skrekken, og vi har allerede bestemt oss for å gjøre et nytt forsøk. Veit at vi får en liten bebis vi også en dag[:)]

ORIGINAL: hellelen

så ufattelig trist:(
Ordløs jeg..

Men håper det snart blir din tur..

nei så trist!! Håper at det blir snart deres tur

Uff dette var trist.

Opplevde det samme selv og hadde utskrp. i slutten av mars. Det føltes uendelig trist...
Så hadde jeg tre mens og på den tredje mensen ble det full klaff igjen. I dag er jeg 10 uker på vei og super glad, så klart blir man mye mer engstelig når man har opplevd det forferdelige å få den beskjeden.

Bare å prøve igjen og så sitter det en litt friskere liten enn i magen. Før du aner det. Det sies vist at man er veldig fruktbar etter at noe slikt har skjedd!!! Vi prøvde bare en eneste gang og da satt den. Følgte med på terminkalkulatoren på babyverden og det gikk veldig bra.

Dette var veldig trist å lese!![:(]

Sender deg en kjempeklem og håper at det er din tur igjen veldig snart!!!

Uff, ønsker deg lykke til videre

Back
Topp