Da er det over...

Lykke3

Flørter med forumet
Etter 6 år her inne, 14 forsøk, ble det bekreftet en negativ test idag fra sykehuset. Å, som jeg hadde håpet at denne siste gangen skulle bli den lykkelige gangen... Har så mange tanker og følelser som raser gjennom hodet og kroppen nå, men jeg vet det går seg til. Jeg er så innmari skuffet og lei meg, men jeg vet at det vil gå bra. Litt etter litt. Sorgen over å ikke ha klart dette, er ikke like enkel å forstå for de rundt meg som ikke har vært gjennom dette, men den er like bitende allikevel. Der har dere vært gull! :Heartred

Så etter 6 år, så takker jeg for meg her inne. Jeg har ikke vært den mest aktive til å skrive, men jeg har vært en aktiv leser og jeg vil takke dere alle for at dere er så fantastiske med å dele deres tanker, følelser, gleder og sorger :Heartred Det er så mange av dere som har hjulpet meg i tider med håp og tider med skuffelser. Aldri undervurdere en snill kommentar, et hjerte, en lykkeønskning eller ett godt råd. For den som sitter som mottaker, kan det bety så utrolig mye!

Jeg ønsker av hele mitt hjerte at dere skal få deres ønsker oppfylt, være seg om det er baby nr. 1, 2, 3 eller 4 eller enda flere :happy: Jeg håper veien dit blir med minst mulige humper på veien og at dere blir godt ivaretatt uansett hva dere må gjøre for å komme dit.

Takk for alle gode ord, dere snille, gode mennesker! Takk for at dere har vært en fantastisk heiegjeng!! :happy: Dere får en stor virtuell klem fra meg alle sammen! :Heartred

Så utruleg fine ord, Lykke! Så utruleg trist at det ikkje blei den lykkelege slutten som de hadde håpa på. Men eg synest de er tøffe som har stått i denne krisesituasjonen over så lang tid. Det er imponerande! Håpar de saman etter kvart klarer å akseptera situasjonen og på sikt finna styrke i alt de har kome dykk gjennom som par i denne prosessen. Masse lykkeønskingar på vegen vidare! ❤️

Sender en god klem og håp om det beste for dere. Du har helt rett, undervurder ikke godhet:Heartbigred
6år er lenge, 14 forsøk er hardt arbeid, veldig trist at premien uteble.
Sorgen er der, den blir bedre selv om arret blir i sjelen. Du har vært sterk og tøff, håper du finner en annen lykke enn du hadde håpet på. :love7

Lykke, dette var triste men gode ord! Du har vært så utrolig sterk over lagt tid. Håper dere finner ro og ikke minst lykke i en ny tilværelse uten hormoner, legetimer og konstant spenning, håp og nedturer. At dere finner tid til å gjøre noe skikkelig hyggelig sammen og nyter hverandre og den fine fremtiden dere har foran dere. Takk for all heing og godhet i alle årene du har vært her og masse masse lykke til videre:Heartpink

Back
Topp