Da er det onsdag...

Looney

Forumet er livet
VIP
hva brukes dagen til??

Jeg er hjemme med treåring med vannkopper[>:] Frisk men prikkete og får ikke komme i bhg selvfølgelig. Og ute regner det.

Jeg må en tur på et møte på jobb kl 13 da, så da får ha besøke oldemor så lenge.

Og i kveld er det trening. BodyPump faktisk[:)]

Her er det jobb frem til kl 16 selv om jeg mest av alt har lyst til å krype under dyna og bli der en god stund[&o]

Håper dere andre får en fortreffelig fin dag med masse lyspunkter[:D]

Onsdagshilsen fra meg

Flink du er som trener da [:D] 
Ikke mye fornuftig som blir gjort her om dagen, ute er det regn, sol, regn, sol....og lillegutt kjeder seg. Mens de voksne er forkjølet og i grunnen bare later seg [:)]
Men er suuuuuuuuuuuuupergira da, for vi har bestilt ferie til HELLAS !!!!!!! Det blir sommer for oss også, huuuuurra. Men ikke før i september da [;)]

Jeg har ferie, så sitter her og stirrer i veggen mens mini sover luren sin.. Burde vaska leiligheten, men er for trøtt [:D] Får ta det i kveld etter mini har lagt seg [:)] 

Så kommer sikkert sambo hjem fra sjøen i kveld [:)][:)] Gleeeder meg til å få sove lenge på morgenene igjen! [:D] 

Har sovet leeenge[8|][:D]

Nå skal jeg spise "frokost" også må vi ut på en heisarunde for å handle alt vi trenger til hytteturen vi drar på i morra. Må innom jobben og si hadet til ei som skal slutte[&o]

Gleder meg nesten mest til å legge meg i kveld igjen[8D]

Jeg har prøvd å sove lenge.... Måtte ringe jobb i dagtidlig og melde meg syk... har hatt skikkelig skallebank og delvis feber i natt.... ikke feber lenger, men kjenner visst at hodet fremdeles er med[8D]

men nå var jeg så sulten at jeg MÅTTE opp... har spist litt, skal nok legge meg neppå igjen, enten det blir sofa eller senga...

jeg er sykemeldt 100%
sovd dårlig til ca 4 (do besøk) og sovet greit fram til gubben gikk ut av sengen klokken 07.00 etter det sov jeg fantastisk til klokken 12. der jeg bare måtte så sykelig på do...

skal jobbe fra 15-22.30.. ingen fødeavdeling på meg[:'(][:'(]

sitter på jobb, trøtt og lite arbeidslyst her gitt.
Skal møte ei venninne på indisk restaurant etter jobben. Blir gøy. Sjelden det blir tid til ego-tid om dagen syns jeg. Men nå skal jeg ut både idag og imorgen, så da er det jo litt action. Blir vel ikke veeeldig sent kjenner jeg meg rett[:D][&o]

oj det har ringt en fyr som vil komme på visning i dag. Så da må det vaskes og ryddes. Håper han vil kjøpe!!!

Er alle i dårlig form her inne el? utenom meg?

ORIGINAL: Leyah

ORIGINAL: Mariemor1

skal jobbe fra 15-22.30.. ingen fødeavdeling på meg[:'(][:'(]

Tror det var siste episode forrige gang på Fødeavdelingen

ååå nei.. var ukas høydepunkt det jo..[:(][:(]

Back
Topp