da er det offisielt..

tigergirl

Forumet er livet
jeg blir en av dere.

Mensen kom i dag på syklus dag 45, og da starter min behandling videre, først er det rønken 17 juni, og så blir det videre behandling ut i fra svaret på rønkene, enten sprøytebehandling om alt er fint, eller operasjon om noe er tett, eller prøverør, i alle fall noe.

litt om vår situasjon for de som ikke kjenner meg:

sluttet med prevensjon i august 2007, har lange og svært ustabile sykluser, har så og si ikke el. Var så heldig å bli gravid, var inne og hørte hjerte lyd og alt, men dessverre gikk det gale og gikk igjennom en ma med tabeletter, var skikkelig grusomt, ellers har jeg gått igjennom 4 kurer med pergo og en eggløsnings sprøye, men fikk bare el i to av mine sykluser, så derfor bestemte vi oss for å gå videre.
Alt er tipp topp hos min mann, så vi må bare jobbe med min kropp.
går og på levaxin for mitt stoffskiftet.

håper jeg blir godt tatt i mot, er litt lei de andre forummene nå, får ikke så mye tilbake meldinger. og føler jeg ikke hører hjemme.

ønsker alle en riktig god dag!

Heisann og velkommen hit [:)] Håper oppholdet blir kort for deres del, selv om det er en kjempe flott gjeng her inne [:D][:D][:D]

ORIGINAL: fano

Heisann og velkommen hit [:)] Håper oppholdet blir kort for deres del, selv om det er en kjempe flott gjeng her inne [:D][:D][:D]

Hei og velkommen hit til oss[:)][:)][:)] Her er det en flott gjeng som tar godt vare på hverandre[:)][:)][:)] Godt å høre dere kommer dere videre nå og i riktig retning mot en liten baby.... Masse lykke til[:)]

Velkommen inn hit på assistert tigergirl [;)] Skulle gjerne sett at du slapp å komme inn hit, men når du først er her så er det den beste plassen på BV. Sånn med tanke på alle jentene som er her. Blitt glad i alle sammen gitt [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Velkommen inn hit på assistert tigergirl [;)] Skulle gjerne sett at du slapp å komme inn hit, men når du først er her så er det den beste plassen på BV. Sånn med tanke på alle jentene som er her. Blitt glad i alle sammen gitt [;)]

tuuuuuuuuuuuuuuusen hjertlig takk alle !!!!!

skal bli deilig å komme seg videre i behandlingen og bli kjent med alle dere, kjenner en god del her inne fra før.

hei og velkommen inn her[;)]håper du kommer til og trives, kjempe mange koselige jenter her[;)]lykke til videre i prosesen[;)]

håper jeg blir godt tatt i mot, er litt lei de andre forummene nå, får ikke så mye tilbake meldinger. og føler jeg ikke hører hjemme.

ønsker alle en riktig god dag!

Signerer akkurat dette...

Assistert befruktning- hva er det egentlig? sorry dumme spm, men måtte bare spørre.. er det vidre hjelp?

Velkommen inn i varmen! [:)][:)][:)]
Masse lykke til!

tusen takk alle sammen :):):):)

føler meg godt tatt i mot og gleder meg til å følge med dere alle

ORIGINAL: fano

sign[;)]

ORIGINAL: t.t.h.

hei og velkommen inn her[;)]håper du kommer til og trives, kjempe mange koselige jenter her[;)]lykke til videre i prosesen[;)]

Signerer og jeg er en av de som ikke er igang med IVF nå, har en liten IVF gutt. Blir å prøve på egenhånd og se om det funker så for vi se nå om veslegutten vår blir enebarn eller ikke.
Jeg er for gammel til søskenforsøk dekket gjennom det offentlige.

Håper du er like heldig som meg, her klaffet det på 2. IVF. med uforklarlig infertilitet.

ORIGINAL: twinanne

Signerer og jeg er en av de som ikke er igang med IVF nå, har en liten IVF gutt. Blir å prøve på egenhånd og se om det funker så for vi se nå om veslegutten vår blir enebarn eller ikke.

Håper du er like heldig som meg, her klaffet det på 2. IVF. med uforklarlig infertilitet.

hei twianne :):):)
husker deg kjempe godt, jeg er jo tidligere tigergutt4, husker du ikke at du ble sur på meg fordi jeg hang meg opp i skrivefeil, heheh det var tider det :)

ORIGINAL: tigergirl

husker deg kjempe godt, jeg er jo tidligere tigergutt4, husker du ikke at du ble sur på meg fordi jeg hang meg opp i skrivefeil, heheh det var tider det :)

Er det deg det, he he.....regnet vel med at det kunne være det ja[:)]
Men da kan du jo skrive nicket mitt riktig du som er så opptatt av det[8D]

ORIGINAL: tigergirl

Er det deg det, he he.....regnet vel med at det kunne være det ja[:)]
Men da kan du jo skrive nicket mitt riktig du som er så opptatt av det[8D]

Fint du husker meg :)
er ikke opptatt av slik ting mer, var bare en hormon ting. hehehe
hyggelig at dere skal begynne å prøve på nummer to - om jeg ikke tar feil nå.

Back
Topp