Neah Gift med forumet 9 Feb 2011 #8 Ååå sa nydelig en gutt :) stas å leke på storesøsters rom ser jeg :)
ToSmå2010 Forumet er livet 9 Feb 2011 #9 Takk[:D] Ja rommet til storesøster er stas, der er det mye spennende vettu.. [8D]
M Mexxie Gift med forumet 9 Feb 2011 #10 For en herlig gutt! Og så mange fine tenner han har fått [:)]
ToSmå2010 Forumet er livet 9 Feb 2011 #12 ORIGINAL: Elsker Brus Ååååh, fikk ikke sett.....[X(] PÅ FB? Skal legge de ut på fb senere idag[;)] hehe.. Gidder ikke ha bildene så lenge ute her sånn.. [:-]
ORIGINAL: Elsker Brus Ååååh, fikk ikke sett.....[X(] PÅ FB? Skal legge de ut på fb senere idag[;)] hehe.. Gidder ikke ha bildene så lenge ute her sånn.. [:-]
A AnonyMus Forumet er livet 9 Feb 2011 #13 ORIGINAL: ToSmå2010 ORIGINAL: Elsker Brus Ååååh, fikk ikke sett.....[X(] PÅ FB? Skal legge de ut på fb senere idag[;)] hehe.. Gidder ikke ha bildene så lenge ute her sånn.. [:-] Da sniker jeg meg inn der etterpå jeg [:D] (skjønner deg godt)
ORIGINAL: ToSmå2010 ORIGINAL: Elsker Brus Ååååh, fikk ikke sett.....[X(] PÅ FB? Skal legge de ut på fb senere idag[;)] hehe.. Gidder ikke ha bildene så lenge ute her sånn.. [:-] Da sniker jeg meg inn der etterpå jeg [:D] (skjønner deg godt)
Anlipa Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Septemberbarna 2019 9 Feb 2011 #14 rakk ikke se jeg[:(] Men han er sikkert nydelig[:)]
ToSmå2010 Forumet er livet 9 Feb 2011 #15 ORIGINAL: Lussa88 rakk ikke se jeg[:(] Men han er sikkert nydelig[:)] Du får også se på FB etterpå om du vil da veit du.. hehe[:D]
ORIGINAL: Lussa88 rakk ikke se jeg[:(] Men han er sikkert nydelig[:)] Du får også se på FB etterpå om du vil da veit du.. hehe[:D]