da er det min tur...

hhennes

Forumet er livet
å gå på jobb intervju.. gruer og gleder meg. Har ikke søkt på jobb på snart 4 år eller hvert på noe intervju.. HAr jo fast jobb.. Men dette er en nokså lik jobb den jeg har nå bare nærmere. syns det er litt praktisk med en jobb nærmere hjemmet når en har barn som skal i bhg o.l.

Gode råd til intervju damer?? :)

Masse lykke til vennen... [:D]
Har desverre ingen gode råd[8D]
Men går nok kjempe fint[:D]

Har bare vert på ett jobbintervju så har ikke så mange råd.. Men du kan jo tenke litt på positive og negative sider med deg ihvertfall.. Det spør de vel alltid om.. Og rus på arbeidsplassen.. Lykke til ihvertfall [;)]

Har bare vert på ett jobbintervju så har ikke så mange råd.. Men du kan jo tenke litt på positive og negative sider med deg ihvertfall.. Det spør de vel alltid om.. Og rus på arbeidsplassen.. Lykke til ihvertfall

Det skal jeg prøve å forberede meg på. takk

Jeg ELSKER å gå på jobbintervju.. hehe, men nå har jeg jo fått den arbeidsgiveren jeg alltid har drømt om - så satser på det er slutt på intervjuer på mange år fremover.

Positive/negative sider er det greit å kunne svare på ja, og hvorfor du ønsker jobben, og hvorfor de bør velge akkurat DEG! [:)]

Lykke til!

Positive/negative sider, hvorfor du søkte, hva du vil bidra til på arbeidsplassen, hvordan du jobber i team, blir du fort stressa? er noen av spørsmålene som har gått igjen der jeg har vært i hvertfall.[:)]
Vær deg selv så går det kjempefint![:D] Masse lykke til![:)]

Back
Topp