Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke noe klokere etter dhens sykehusvisitt vaffal.. Blødningene og smertene er ikke store nok til at det skulle kunne være SA, livmormunnen er helt lukket, noe den ikke ville vært om det var SA. Ikke har jeg blødd siden jeg la meg i natt heller.. Men! Samtidig er det lite og nesten ingen tegn på at det i det hele tatt er eller har vært noe svangerskap.. Hun så ikke engang noe fostersekk... Har tatt blodprøve og skal ta ny om to dager, så blir det ny UL neste torsdag... Så jeg skal ligge i ro frem til da TILFELLE det er et normalt svangerskap... Men hun trodde det var et unormalt... Fantastisk ikke sant? Skjønner ikke en dritt...
Kontaktet sykehuset nå. Hcg målingen igår viste 363, så håper inderlig den stiger til i morra...
den var jo høykrysser fingrene for deg...
når jeg hadde min SA så var min hcg oppe i kun 53 i uke 5...
jeg har faktisk hørt om fler tilfeller gyn ikke så noe annet enn tom fostersekkpose...og plutselig en stund etterpå så de bedre at de lå et lite nurk der... <3 så ikke gi opp håpet siden hcg stiger. Men skjønner at du bllir bekymret. men fortsatt mange solskinnshistorier der ute. Lykke til og Håper de bare ikke så noe der og da.Opp fra 363 til 477 siden onsdag. Lavt men.. Fikk dette svaret fra fert. klinikken nå;
Dr Friberg svarer; Ultralyd 02.04.2014 - - intet funn -- da ca 5 uker - Blodprøve stiger - - vi velger foreløpig å avvente - - ikke mistanke om extrauterin -- ta kontakt over helgen
Hvis du over helgen ikke føler bedring - ta kontakt - så avtaler vi en ultralyd.
Så da blir det en liggende helg og forhåpentligvis en dose tålmod!
Ja nå får helg være helg, så får vi håpe kroppen oppfører seg pent!![]()
åssen går det med deg? klem
SA er igang for fullt i dag... :'(
Takk for at du tenker på meg <3 Klem