Da er det min tur til å være livredd...

Delira

Forelsket i forumet
Har i hele dag hatt endel murringer, og har nettopp oppdaget en blødning... Nå er jeg så redd at tårene bare hopper... :'( Noen som har vært borti dette tidlig? Uke 5+4 i dag..

Ikke vært borti det, men krysser fingrene for spira di :)

håper med deg at det er uskyldig blødning, klemmer sendes din vei
(svart deg i det andre innlegget du skrev)

Ble ikke noe klokere etter dhens sykehusvisitt vaffal.. Blødningene og smertene er ikke store nok til at det skulle kunne være SA, livmormunnen er helt lukket, noe den ikke ville vært om det var SA. Ikke har jeg blødd siden jeg la meg i natt heller.. Men! Samtidig er det lite og nesten ingen tegn på at det i det hele tatt er eller har vært noe svangerskap.. Hun så ikke engang noe fostersekk... Har tatt blodprøve og skal ta ny om to dager, så blir det ny UL neste torsdag... Så jeg skal ligge i ro frem til da TILFELLE det er et normalt svangerskap... Men hun trodde det var et unormalt... Fantastisk ikke sant? Skjønner ikke en dritt...

Ble ikke noe klokere etter dhens sykehusvisitt vaffal.. Blødningene og smertene er ikke store nok til at det skulle kunne være SA, livmormunnen er helt lukket, noe den ikke ville vært om det var SA. Ikke har jeg blødd siden jeg la meg i natt heller.. Men! Samtidig er det lite og nesten ingen tegn på at det i det hele tatt er eller har vært noe svangerskap.. Hun så ikke engang noe fostersekk... Har tatt blodprøve og skal ta ny om to dager, så blir det ny UL neste torsdag... Så jeg skal ligge i ro frem til da TILFELLE det er et normalt svangerskap... Men hun trodde det var et unormalt... Fantastisk ikke sant? Skjønner ikke en dritt...

uff..ikke noe greit svar :( trodde hun det kunne vært en slags kjemisk det hun mente..at det har festet seg og så "falt" ut igjen.... håper IKKE det!
godt du har tatt blodprøve..selv om det er et par dager til ny..men greit å få svar på den ene uansett...den får du svar på i morgen vil jeg tro...
krysser fingrene for deg, klem

Jeg tror faktisk ikke hun skjønte selv hva hun tenkte og ikke.. Så lurer på om jeg skal ringe klinikken i morra og høre om jeg kan få snakke med legen som behandler oss der oppe. Kan jo ikke annet enn å vente og krysse fingrene nå. Og det blir vi jo gode på i det løpet her, alle sammen ;)
Klem tilbake til deg <3

Huff , så vondt for deg og gå slik å ikke vite hva du skal forholde deg til.. Grusomt!! Sender en varm klem og krysser fingrene for spira di :)

Tusen takk, Hestehoven <3

Uff, dette var jo ingen god nyhet :(! Håper du likevel får bekreftet at alt er normalt straks blodprøvene er tatt/ferdiganalysert. Ikke rart du er både fortvilet, forvirret og frustrert :/. Krysser fingre og tær for at dette skal gå bra! Det ER tidlig enda, så det er fullt mulig å ikke se noe på UL. Sender deg i hvert fall mange gode tanker inntil videre og håper vi kan glede oss med deg etter videre undersøkelser og oppfølging av deg!

Kontaktet sykehuset nå. Hcg målingen igår viste 363, så håper inderlig den stiger til i morra...

Kontaktet sykehuset nå. Hcg målingen igår viste 363, så håper inderlig den stiger til i morra...

den var jo høy :) krysser fingrene for deg...
når jeg hadde min SA så var min hcg oppe i kun 53 i uke 5...

den var jo høy :) krysser fingrene for deg...
når jeg hadde min SA så var min hcg oppe i kun 53 i uke 5...

Ja den var ihvertfall ikke unormalt lav.. :) er nesten så jeg ikke har lyst å teste på nytt i morra. Men en må jo finne ut av dette! En pittelite blødning igjen i dag, samt endel murringer når jeg smått anstrenger meg , så får fortsette slaraffenlivet til vi vet mer. Har på en måte gitt opp håpet, men på en annen måte så lar ikke magen meg helt gi slipp. Så får bare krysse videre :)

Ha en god natt, og sove godt <3

Opp fra 363 til 477 siden onsdag. Lavt men.. Fikk dette svaret fra fert. klinikken nå;

Dr Friberg svarer; Ultralyd 02.04.2014 - - intet funn -- da ca 5 uker - Blodprøve stiger - - vi velger foreløpig å avvente - - ikke mistanke om extrauterin -- ta kontakt over helgen

Hvis du over helgen ikke føler bedring - ta kontakt - så avtaler vi en ultralyd.

Så da blir det en liggende helg og forhåpentligvis en dose tålmod!

Opp fra 363 til 477 siden onsdag. Lavt men.. Fikk dette svaret fra fert. klinikken nå;

Dr Friberg svarer; Ultralyd 02.04.2014 - - intet funn -- da ca 5 uker - Blodprøve stiger - - vi velger foreløpig å avvente - - ikke mistanke om extrauterin -- ta kontakt over helgen

Hvis du over helgen ikke føler bedring - ta kontakt - så avtaler vi en ultralyd.

Så da blir det en liggende helg og forhåpentligvis en dose tålmod!
jeg har faktisk hørt om fler tilfeller gyn ikke så noe annet enn tom fostersekkpose...og plutselig en stund etterpå så de bedre at de lå et lite nurk der... <3 så ikke gi opp håpet siden hcg stiger. Men skjønner at du bllir bekymret. men fortsatt mange solskinnshistorier der ute. Lykke til og Håper de bare ikke så noe der og da.

bra det er stigning! noen har treg stigning fra begynnelsen,
som leneb skriver har og hørt noen som ikke funnet noe og senere funnet, så ikke gi opp, hold håpet oppe..
det blir nok en lang helg, men prøv å bare slappe av...dessverre ikke noe en kan gjøre fra eller til..
hadde tatt ny hcg prøve på mandag jeg for å se..
håper med deg, klem

Ja nå får helg være helg, så får vi håpe kroppen oppfører seg pent! :)

SA er igang for fullt i dag... :'(

Takk for at du tenker på meg <3 Klem

nei å nei :( så trist, varme tanker og god klem til deg :Heartbigred
ta tida til hjelp... en gang blir det din tur... utrolig vondt å miste

Nei uff slik håpet man ikke det skulle gå..Skal nok bli din tur også <3 Så trist å høre :( .maaaaasse trøsteklemmer

Back
Topp