Da er det min tur til å forlate dere.

Lanterne

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Aprillykke 2017
❤️Mailykke 2022❤️
Etter småblødninger siden søndag, begynte jeg å styrtblø i formiddag. Har allerede vært hos gyn og bekreftet at fosteret er ute. Jeg har nesten ikke hatt noen symptomer dette svangerskapet, og fosteret skal ha sluttet å utvikle seg i uke 5-6.

Masse lykke til til dere andre, håper dere får fine og friske marsbabyer:Heartred

Så trist å høre :( håper en ny spire er på vei snart og sitter hele veien ❤️

Nei, Nuuni, ikke du også! :( Så trasig :sorry: Du får ha masse lykke til med videre prøving, så håper jeg på å se deg tilbake i et terminforum snart ❤

Huff, så utrolig trist:( håper dere lykkes veldig snart :Heartbigred

Nei, Nuuni, ikke du også! :( Så trasig :sorry: Du får ha masse lykke til med videre prøving, så håper jeg på å se deg tilbake i et terminforum snart ❤
Jeg var heldigvis mentalt forberedt på det siden jeg har blødd noen dager, men kjedelig lell. Gyn mente jeg kom til å få el innen 2-3 uker, han fant egg som var på vei til å modnes selv om jeg var midt oppi en SA. Jeg satser på mai-baby:Heartred

Jeg var heldigvis mentalt forberedt på det siden jeg har blødd noen dager, men kjedelig lell. Gyn mente jeg kom til å få el innen 2-3 uker, han fant egg som var på vei til å modnes selv om jeg var midt oppi en SA. Jeg satser på mai-baby:Heartred

Såpass, men det er i det minste en god nyhet midt opp i elendigheten! Igjen, lykke til! ❤

Veldig trist å lese. Godt at du ser framover, håper på mai-baby for deg! ❤️❤️❤️

Nei, så ufattelig trist å lese :( Håper det går bra med deg til tross for det vonde du står oppi akkurat nå. Og så gåper jeg dette er fort overstått, og at spiren sitter fort igjen ❤ tenker på deg ❤❤❤

Sender over mange styrkeklemmer :Heartred satser på mai baby! Lykke til!

Trist å høre :Heartred
Lykke til med videre prøving. Sitter den i mars så kom innom å si hei :happy:

Så trist å høre! :( Sender mange gode klemmer og ønsker deg lykke til videre ❤️

Back
Topp