da er det min tur:)oppdatert

inLove

Elsker forumet
da er jeg oppe la med småfuglane på min første fri dag men det gjør ingen verdens ting siden jeg skal på UL[:D] drømt litt og nesten ikke sove i natt,veit egentlig ikke ka jeg grua meg til men har sommerfugla i magen itillegg en litt ekkel følelse men dette skal gå supert[:D] gleder meg til å få (forhåpentligvis) en termin..

da har jeg vært på UL og det gikk strålendes[:D] hadde vokst seg stor og jeg såg til og med at babyen hadde min nase og fyldige lepper[;)]fikk se babyen i 4d og vanlig 2d,fikk termin 14 januar og er da 18 uker i dag[:D] gled dere som ikke har vært,jeg ble ihvertfall forelska[:)] er så deilig å vite at alt er fint[:D] JEG SKAL HA BABY[:D][:D]

Lykke til på ul!

ORIGINAL: puusen

masse lykke til!![:D]

Lykke til på ul

[:D][:D][:D]

Lykke til!![:D]

Jeg skal i morgen[;)]

Masse lykke til!!!![:D] Nok spenningen heller enn nervøsiteten som har spilt inn på nattesøvnen[;)]
Gleder meg til det blir min tur, men må nok vente til 31....

Jeg vet akkurat hvordan det er !!!!  Så heldig du er som har vært der allerede !! Jeg gleder meg til det blir min tur! [:D][:D][:D] Gratulerer med en nydelig baby [:D][:D][:D]

tusen takk[:)]det var helt fantastisk nei vi ville ikke vite det....trudde at det var en gutt men det var da navlestrengen[;)]

åååååååå så deilig da!!!!! godt å se at alt er bra!![:)]
men du......betalte du noe ekstra da eller var 4d med i prisen???
gleder meg enda mer no om mulig!![:D]

nei betalte ikke noe ekstra,ho bare skrudde over på 4d her og der...[:D] ja bare gled deg,det var så sinnsykt utrulig deilig å se babyen men ta med 50 krone i kontanta for bilda....dei må du vist nok betale for,men så verdt det[:)]

Back
Topp