inLove
Elsker forumet
da er jeg oppe la med småfuglane på min første fri dag men det gjør ingen verdens ting siden jeg skal på UL[:D] drømt litt og nesten ikke sove i natt,veit egentlig ikke ka jeg grua meg til men har sommerfugla i magen itillegg en litt ekkel følelse men dette skal gå supert[:D] gleder meg til å få (forhåpentligvis) en termin..
da har jeg vært på UL og det gikk strålendes[:D] hadde vokst seg stor og jeg såg til og med at babyen hadde min nase og fyldige lepper[;)]fikk se babyen i 4d og vanlig 2d,fikk termin 14 januar og er da 18 uker i dag[:D] gled dere som ikke har vært,jeg ble ihvertfall forelska[:)] er så deilig å vite at alt er fint[:D] JEG SKAL HA BABY[:D][:D]
da har jeg vært på UL og det gikk strålendes[:D] hadde vokst seg stor og jeg såg til og med at babyen hadde min nase og fyldige lepper[;)]fikk se babyen i 4d og vanlig 2d,fikk termin 14 januar og er da 18 uker i dag[:D] gled dere som ikke har vært,jeg ble ihvertfall forelska[:)] er så deilig å vite at alt er fint[:D] JEG SKAL HA BABY[:D][:D]
Jeg vet akkurat hvordan det er !!!!