Da er det meste klart!

Cicci79

Glad i forumet
Har fått vasket vogna, satt inn senga og nå holder jeg på å vasker klær   Må bare få kjøpt inn litt klær som mangler. Både strømpebukser i både bomull og ull mangler i strl 50 og 56. Hadde ikke så mye bruk før det sist ettersom jenta mi er født i midten av august og det var veldig varmt langt ut i september. Noen som har aprilbarn fra før som har noe tips på hva man trenger av klær dem første månedene?

Deilig med alt som er gjort. :-) Kan dessverre ikke hjelpe med hva man trenger men tenker at vi ser det sikkert fort. Vi har noen strømpiser etter førstemann og jeg tenker det holder i første omgang.

Jeg har ei mai jente fra før, hadde noen strømpebukser, så de skal jeg bruker igjen nå, og så har jeg vel kjøpt et par ekstra..  jeg har ikke handlet no vinterdress, tar det litt som det kommer, mannen kan eventuelt avgårde å finne en dress om det er så kaldt at det trengs.. Og veninna mi har au som mi kan låne..

Er så vanskelig å vite hvor kaldt/varmt det er i april. Har en sånn bamsedress fra H&M i strl 56 så får bruke den hvis det trengs. Tror jeg bare kjøper noe strømpebukser så får vi kjøpe inn mere  hvis det trengs.

Godt det som er gjort. Vi satte opp senga i dag og bjynner å få alt på plass nå. Herlikt!
Ganske vanskelig med klær da, aner jo ikke hvordan været er når de små kommer. Tenker å kjøpe inn det vi trenger etterhvert som vi ser hva vi trenger. Men har jo en del fra før også.

Back
Topp