Da er det MaNdAg

Looney

Forumet er livet
VIP
snart helg igjen[:D]

Snuppa ligger på babygymmen mens jeg inntar frokosten. Tror jeg skal få meg en time på øyet når hun skal sove snart. Så skal vi innom helsestasjonen for veiing og deretter lunsjing med ei venninne jeg ikke har sett på lenge[:)]

Det er spådd sol, og vi tenkte kose oss ute i solen i ettermiddag. Foreløpig er det kun tåke og grått ute[&:][&:]

God morgen!
Jeg er på vei på jobb, skal jobbe på den gamle jobben i en uke eller to. Blir bra det, selv om jeg ikke kjenner noen der nesten. Jeg overlever vel.
Marcus skal i selskap kl halv fem i dag, og jeg lurer på hvordan vi skal rekke det.
Jeg jobber til fire, er i barnehagen tidligst halv, aner ikke hvor de bor..
Og T han jobber i kveld. Gleder meg til permisjon jeg :)

Ha en fin dag!

ORIGINAL: WZ

God morgen!
Jeg er på vei på jobb, skal jobbe på den gamle jobben i en uke eller to. Blir bra det, selv om jeg ikke kjenner noen der nesten. Jeg overlever vel.
Marcus skal i selskap kl halv fem i dag, og jeg lurer på hvordan vi skal rekke det.
Jeg jobber til fire, er i barnehagen tidligst halv, aner ikke hvor de bor..
Og T han jobber i kveld. Gleder meg til permisjon jeg :)

Ha en fin dag!

Permisjon er looooooooovely[:D][:D]

God morgen! [:)]

Her sov ungene til 7.45 i dag, og det er KNALL for slitne mor! [:D] Flaks at vi har fridag i dag, så vi kunne sove så lenge vi ville!
Ikke så mange planer i dag egentlig. Skal spise frokost straks, før det blir dusjen på meg. Så skal jeg ringe treningssenteret og booke barnepass i kveld, før vi går på butikken. Mulig vi stikker innom biblioteket også, om ungene oppfører seg! [8D] Vi må være hjemme i rett tid da, for det kommer en elektriker i formiddag, han skal måle strømkraften eller ett eller annet.
Kl 18 skal jeg på Functional Moves, og ungene har sutra seg til å bli med, hehe. Sykler med dem i sykkelvogna bortover, det blir knall. Første Ida sa da hun våkna var "I dag ska vi på 3T, Tobben!" "JAAAAAA!" ropte han tilbake [:D] Koselig at de trives der!

Ellers er jeg umåtelig spent på Destiny85 i dag, nå kommer det jammen meg baby veeeeeldig snart!!!!! [:D][:D][:D]

Ha en fin dag dere! [:)]

Ny uke. Forhåpentligvis bedre enn den forrige.
I dag har sambo bursdag. Baker kaker til han nå. [:)]

Regner som bare det ute..tipper jeg får passe våte barn hjem i dag....

Var på trening i går,for første gang på 4 uker. Treninga gikk lett,men jeg glemte å strekke ut så jeg er STIV i hele kroppen jo [&:]

Oh lord... første dag alene med ungene etter betennelsa kom. Det går IKKE bra, og jeg har kjempevondt i ryggen! hjelper jo ikke at Ida er trasseguri og kranglefant i dag!

Sto opp til knallvær i dag[:)] Skyfri himmel, null vind og rundt 6 grader for øyeblikket..eller kanskje mer er ikke helt sikkert..Men bra vær[:D][:D]

Jentene er i bhg og jeg har hatt meg en knall hard trening i dag[:)] Har ikke hatt så god tid dem andre gangene, kun tatt 30 min på tredemøllen og 30 min på elipsen. skippa styrke og kun tatt kondisjonstrening..I dag har jeg trent 90 min og jeg har hatt begge deler[:D][:D] utrolig hærligt[:D][:D]

Jeg snakka med daglig leder før Heidi skulle operere seg for å høre om det var noe ledig jobb i den bhg. Skulle snakkes etter at Heidi var kommet tilbake igjen..Jeg har prøvd å gå innom henne etter å ha levert jentene men enten har hun vært opptatt eller ikke på kontoret..I dag lette hun etter meg for hun ville ha den samtalen fort[:)] Så i morgen skal jeg i interju til henne[:)] Håper på noe der også slik at jeg får mer dager i jobb...Har jo fast torsdag og fredag i min andre bhg[:)] Men vil jobbe mer

I morgen skal Vilde til øyenlegen igjen for å sjekke sjeglingen sin..Hun var helt god en stund men har glidd litt ut igjen..Så da blir det først legen og så shopping...Hun skal nemlig få nye joggiser i morgen[:)]

Nei får vel rydde litt før jeg steller meg[:)]

Etter middag gikk jeg og barna ut. Nicholas har syklet masse i gaten og lekt med noen andre barn[:)] Nå er begge to lagt for skjønnhetssøvnen sin.

Var innom helsestasjonen for veiing av snuppelura i dag, og hun legger litt lite på seg. De skal legge på seg mellom 150 og 250 gram i uken, og hun har kun lagt på seg 290 gram på 3 uker dessverre[&o] HS sa at dersom hun er blid og fornøyd så gjør det ikke noe, men nå som hun er utilpass kan det tyde på at hun trenger mer. Og det hjelper ikke å legge henne til brystet oftere for hun gidder ikke spise mer[&:] HS sa vi kunne gi tillegg de dagene hun er utilpass frem til hun er 4 mnd og da gi grøt sammen med ammingen.

I dag har jeg kun ammet og hun har vært blid faktisk[:)] Så det varierer tydligvis litt her. Håper jo det holder med amming egentlig. Uvant med en unge som ikke spiser alltid. N spiste liksom hver gang han fikk tilbudet han[:D]

Så bra dere har funnet en løsning på det Looney, selv om snuppa ikke legger på seg helt tilfredsstillende. Vi får håpe hun har flere gode dager fremover, da puppen er nok og hun er blid og glad! [:)]

Trøtt jeg, men sulten[>:]

Back
Topp