Da er det kansje over og ut??

sandra 22

Gift med forumet
Uff, når jeg var på toalettet i sted kom det litt blod på papiret..har også litt smerter nederst i magen og kjenner det når jeg går spesielt...F... asså, er dette som er grusomt...Har legetime i morgen så håper og bli litt klokere da?:( uff blir så på gråten jeg..Blødde også med 1 mann,og det gikk fint.Men er livredd alikevell nå:(

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning! Be legen din bestille en hcg prøve for å sjekke, lykke til! :)

Nei...føler veldig med deg, det der er noe av det verste man kan oppleve som gravid:/
Kan jo selvfølgelig fortsatt gå bra så vi krysser fingrene for det:)
Hvor mange uker er du nå?

Huff opplevde blødning tre dager på rad selv i helga. :( Det er skikkelig ille. Håper det gir seg hos deg og at smertene avtar. Krysser fingrene.

Krysser fingrene for deg, håper det bare er en uskyldig blødning, stor klem <3

Uff, når jeg var på toalettet i sted kom det litt blod på papiret..har også litt smerter nederst i magen og kjenner det når jeg går spesielt...F... asså, er dette som er grusomt...Har legetime i morgen så håper og bli litt klokere da?:( uff blir så på gråten jeg..Blødde også med 1 mann,og det gikk fint.Men er livredd alikevell nå:(
Hvordan går det med deg? Har det kommet noe mer? Sender en god klem!

Hei jenter:) har vært hos legen og tatt en gyn.sjekk, alt så bra ut som hun kunne se hvertfall..kom ikke noe blod der når hun holdt på hvertfall, så hun mente jeg skulle ta det hele med ro..På legesentret der jeg går har dem ikke noe ultralyd utstyr så fikk ikke gjort det da,for vi er jo spente på om det er et lite hjerte som banker der:)

Men hvertfall 9 uker på vei i dag,flyttet frem noen dager så vi krysser fingrene for att alt er ok:)
Takk for att så mange bryr seg og gidder og svare..Det hjelper faktisk:)

Hei jenter:) har vært hos legen og tatt en gyn.sjekk, alt så bra ut som hun kunne se hvertfall..kom ikke noe blod der når hun holdt på hvertfall, så hun mente jeg skulle ta det hele med ro..På legesentret der jeg går har dem ikke noe ultralyd utstyr så fikk ikke gjort det da,for vi er jo spente på om det er et lite hjerte som banker der:)

Men hvertfall 9 uker på vei i dag,flyttet frem noen dager så vi krysser fingrene for att alt er ok:)

Så godt å høre, da fortsetter vi å krysse fingrene for deg :)

For en herlig beskjed å få :D veldig godt å lese at det går bra med dere :)

Så godt å høre at alt var bra<3

Back
Topp