da er det her jeg hører hjemme...

solstråla

Gift med forumet
har funnet ut at jeg er gravid, så jeg får melde flytting fra før svangerskapet og hit!!![;)]

gleder oss kjempemasse over spiren, og hvordan skal vi klare å holde det for oss selv i to mnd til?!?!

noen som har tips?

Gratulerer så mye med den lille spiren[:D]

Hei, jeg gratulerte deg også på "før svangerskapet", men gjør det gjerne igjen! Gratulerer!! Mitt triks for å holde det hemmelig er å si det til en venninne som kan holde det hemmelig. Så slipper du litt av presset. Man har jo lyst til å rope det ut til hele verden....
Klem

Oj,oj..Så moro!!!
Gratulerer så masse...
Det blir jo kjempe fin alder forskjell da![;)]
Ikke lett å holde nyheten for seg selv nei,men nå er det jo andre gangen da- så kan jo kanskje fortelle det ved 8uker!?

Har jo gratulert, vil bare ønske deg velkommen hit!!

første gangen fortalte vi de nermeste det fortløpende etterhvert som vi møtte dem ansikt til ansikt, men denne gangen vil holde det litt for oss selv først...
vi får se, får bare prøve!!

Hei og gratulerer så veldig masse[:)]
Nei det er ikke enkelt å holde på den største hemmeligheten du noen sinne kommer til å ha[:)]
Men sier du det til en person så må du nok regne med at 10 andre får vite det også før
dere vil at det skal komme ut[:@]
Så bare hold det for dere selv selv om det er vanskelig[:D]

Gratulerer så mye..og velkommen[:D]

Når det gjelder å holde det hemmelig var ikke jeg så flink til det.....ville rope det høyt og si det itl alle som var i nærheten av meg..hehe!!

Sa det ganske tidlig til de nærmeste...jeg argumenterte med at dersom det går galt så er det flere til å støtte...samt at jeg har vært veldig dårlig..og lettere å få forståelse for hvorfor en ikke kan være med på ting..eller hvorfor en plutserlig må løpe ut på toa'n for å gjøre sitt der[:'(]

Gratulerer [:)] . Kjempekoselig nyhet!
Jeg tok graviditetstesten da jeg var i 7.uke. Hadde mistanke i uke 6. Samboeren min hadde lyst til å rope det ut til alle vi kjente, men jeg nektet han [:D] . Ville egentlig vente til jeg hadde fått mage, for det hørtes så gøy ut å holde det hemmelig. Forrige svangerskap fortalte jeg det til mamma da jeg var 7 uker, og samboeren min fortalte det til sin far etter 10 uker, og da var det ut på bydga umiddelbart...
Denne gangen var vi på tidlig UL da jeg var rundt 14 uker på vei, og da vi fikk høre at alt var OK, greide ikke samboeren å holde tett, så vi ringte rundt og fortalte det til de nærmeste samt venner [:)] . Det var litt gøy, for det var ikke alle som trodde oss med det samme [:D] .

GRATULERER MASSE MED EN NY SPENNENDE TID!!!!

og velkommen hit!!!

gratulerer med den voksende magen[;)]

Gratulerer så masse, lykke til fremover[:)]

Gratulerer så mye! [:D]

Masse gratulasjonsklemmer fra meg til deg!

forgje gang fortalte vi det tidlig, men denne gangen har vi lyst til åholde det for oss selv en stund.. hvertfall til det begynner å synes, tror ikke det blir så lenge til siden tulla vår ble født for 8 mnd siden... har allt lagt bort en bukse!!

og maritk, dette var andre pp, men vi bestemte oss rett etter el fogje mnd, så det var egentlig klaff ved første forsøk!
ikke helt ventet, det tok 9 pp med førstemann...

Hei Solstråla!!

Måtet bare si GRATULERER!!!! I tilfelle jeg ikke har fått sagt på de andre forumene!!

Utrolig glad på dine vegne altså!!

Back
Topp