Da er det helg igjen :)

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Prinsessen min er nå 14 uker :) ukene går må jeg si ♡ denne helgen må bare bli bra! Bursdag i morgen og morsdag på søndag! Feirer på søndag hos mammaen min :D mann skal bake noe til meg :D men aner ikke hva jeg ønsker meg xD så får bare penger jeg da :p
Hva skal dere i helgen? :D

God helg alle sammen ♡

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Goood helg, og kos deg masse med både bursdag og morsdag. Høyres ut som det blir ei koselig helg :-) her blir det rolig. Kanskje en lengre trilletur på "fjellet" om veret tillater det:-)

Takk :D kose deg mye du og :) fjelluft er så godt! Her er bare eksos og svevestøv :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Lørdag: ikeatur,handling(mat+noen små ærender),taco,film og snop:)
Søndag: storebror skal på kino med farmor,daffing og lengre trilletur.

Ellers mye vasking,fra gulv til tak:P Vindusvask,bah!! Dåp og fullt hus til uken:D

God helg jenter;)

Planer da:D?
God helg! :)
Ingen spesielle planer egentlig.. men blir det like nydelig vær skal vi trille ned i sentrum i morgen og kikke litt og inn på kjøpesenteret :) På søndag skal jeg til svigers med snuppa og få hjelp til bryllups invitasjonene :) pappaen jobber overtid (egentlig fri) :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

God helg! :)
Ingen spesielle planer egentlig.. men blir det like nydelig vær skal vi trille ned i sentrum i morgen og kikke litt og inn på kjøpesenteret :) På søndag skal jeg til svigers med snuppa og få hjelp til bryllups invitasjonene :) pappaen jobber overtid (egentlig fri) :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hørtes ut som en fin helg det:)
Jaja, blir penger ut av overtidsarbeid om ikke annet;):P

Her får vi besøk av et vennepar i kveld.
I morgen bærer det avgårde på suite,oohh...gleder meg:D Ut på restaurant, digg hotellfrokost, shoppe litt og bare ligge i badekaret på rommet:P;)

Back
Topp