Da er det gjort

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Endelig fikk jeg kommlet meg til legen for en blodprøve, så damen sa jeg bare skulle ringe i morgen for svar. Men gubbanoa så nervøs jeg er. Tok en veldig SVAK positiv test i morres. Å siden mine beregninger sier at jeg skal være 5+3 i dag, så er det vel veldig rart at testen ikke er klar positiv, bare svak :/ Kjenner at denne dagen kommer til å gå utrolig sakte

Sender deg en klem å håper timene til i morgen går fort <3

Om det er betryggende, så er det forskjell på testene, jeg tok to tester i dag bare for gøy. Den billigstrimmelen til ebay var det såvitt strek på, mens den til tostreker.no var veldig sterk.

Det kan hende du allerede rett før stengetid kan ringe å høre, de bruker være klare da. Er jo verdt et forsøk.

Imellomtiden krysser jeg det som krysses kan for deg :love2

Om det er betryggende, så er det forskjell på testene, jeg tok to tester i dag bare for gøy. Den billigstrimmelen til ebay var det såvitt strek på, mens den til tostreker.no var veldig sterk.

Det kan hende du allerede rett før stengetid kan ringe å høre, de bruker være klare da. Er jo verdt et forsøk.

Imellomtiden krysser jeg det som krysses kan for deg :love2

Takk :) Siden jeg etter egene beregninger skal være 5+3 så er det uansett merkelig at ikke testene er sterkere. tok en cb forige uke (fredag om jeg ikke husker feil) som viste gravid 1-2 uker. Det skulle etter mine beregninger ha stått 2-3 uker siden jeg da skulle være 5+0. Men morgendagen vil gi svar tenker jeg. Blir nok å ringe legen med en gang jeg våkner ja, eller når de åpner blir det vel :P

Takk for klemmer alle sammen.. blir en lang natt dette hvis jeg ikke klarer å sove da (sliter med nattesøvn for tiden pga smerter i rygg å nedover rumpa/lårene :/

Ringte klokken 9 i morres for å få svar, men svar var ikke klart enda så jeg fikk beskjed om å ringe senere (gad det føles som en evighet!!). Når tror dere jeg kan ringe igjen? de har telefontid til klokken 11 også åpner de vel ikke telefonen igjen før i 1 tiden. Skal jeg vente til etter lunch da, eller tror dere at de kan ha fått svar alt nå?

Back
Topp