Da er det fult alvår igjen ;)

ingz

Glad i forumet
Startet opp på nytt kurs igår på GR :) Ble litt lei meg når jeg så att jeg var på 3-sifra igjen [:'(] MEN det skal av fort som faen!!!
Har også meldt meg inn i sprek treningssenter, så skal trene 3-4 ganger i uka! Nå vil jeg se 80-tallet snart [8D]

Ooooog motivasjonen er fremdeles på TOPP [:D][;)]

Gi meg en T-O-N-E
Gooooooo Tone!!!!!!!!

Heia, heia [:D]

Supert at motivasjonen er på topp!!!
Jeg selv tenker å slenge meg på ketolyse og så gå over på lavkarbo, men motivasjonen er litt sånn..... Blæh!!!

Så god du er! Nå har faktisk jeg også startet [:D] Gikk ned 1 kg før jul, 1 kg i løpet av jula og nå denne uka ser det ut til at jeg går ned 3 kg foreløpig! Følger ikke GR, men har brukt hennes metode før. Nå går det i lavkarbo, synes det er så deilig å ikke telle kcal, men bare la vær å spise ting med mye karbohydrater [:)]

ORIGINAL: Hybelkaninen

Så god du er! Nå har faktisk jeg også startet [:D] Gikk ned 1 kg før jul, 1 kg i løpet av jula og nå denne uka ser det ut til at jeg går ned 3 kg foreløpig! Følger ikke GR, men har brukt hennes metode før. Nå går det i lavkarbo, synes det er så deilig å ikke telle kcal, men bare la vær å spise ting med mye karbohydrater [:)]

Dæven, ned 1 kg i jula du da!!! Jah, det er noen som har det[:'(][8D] Har gått opp litt over 2kg siden 15des. jeg nå! Men de går da fort av igjen vil jeg tro [;)] Du har vært superflink altså. Stå på videre [:D][:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Stå på, du er flink[:D] Dette klarer du

Begynte selv på GR på tirsdag. Håper virkelig det var siste gang jeg så det tallet på vekten.

Oooh, ja hater tallene på vekta jeg også. Få de bort sier jeg bare!
Husk, nå skal vi være kjempeflinke, å ikke faen om vi skal skjeie ut noe på 8 uker! Kose oss kan vi ja, men ikke trykke innpå med alt vi har lyst på ;)

Lykke til videre til deg også [:D]

Lykke til!!

ORIGINAL: Tone88

Stå på, du er flink[:D] Dette klarer du

Begynte selv på GR på tirsdag. Håper virkelig det var siste gang jeg så det tallet på vekten.

Oooh, ja hater tallene på vekta jeg også. Få de bort sier jeg bare!
Husk, nå skal vi være kjempeflinke, å ikke faen om vi skal skjeie ut noe på 8 uker! Kose oss kan vi ja, men ikke trykke innpå med alt vi har lyst på ;)

Lykke til videre til deg også [:D]

Takk;) Vi fikser dette[:D]

HellYeah![:D]

Så flink du er!!

Lite spørsmål; hvor mange kcal kan du spise hver dag på GR?

ORIGINAL: Melina_

Så flink du er!!

Lite spørsmål; hvor mange kcal kan du spise hver dag på GR?

Jeg er på meny 2, så da kan jeg spise ca 1600kcal pr.dag.
Men til jeg som ikke har vært noe aktiv før har ligget på 1300kcal. Så varierer det fra dag til dag, noen ganger ligger jeg under og andre dager kommer jeg over osv.. :)

Back
Topp