Da er det Fredag - Snart helg =)

Palme

Flørter med forumet
Hvilke planer har dere for helgen?

Jeg har vært i så dårlig form i hele dag, så dagen har gått så seint, men noen timer til så er det helg! =) Ellers skal vi bare slappe av i helgen, mulig at vi tar en tur til Sverige på Søndag...

Ønsker alle en fin helg!

Vi har ingen planer i helgen bortsett fra at vi skal feire 8 års dagen til lillesøstra mi på søndag
Ellers spørs det vell litt på været. Vi finner nok på noe ute hvis det er fint vær.

Vi tar turen til hytta.. Der er min storebror med familie, så det blir koselig for Ask og leke med kusinene sine.

Skal heim til foreldra mine, og der er alle søskena mine. Er dårleg på tredje dagen, så lurer på om eg kanskje må fortelja det til dei... Sambo forstår ikkje kvifor eg vil halda det skjult til det er gått 3mnd. Kanskje det berre er dumt? Trur jo eg ville ha fortalt det dersom eg mista... Trur kanskje eg skal sei det???

Råd?

I dag blir det vel bare hjemmekos med meg og sambo. Imorgen reiser han og fisker så jeg vurderte jentetur på hytta til foreldrene mine fra lørdag til søndag, men får se hvordan formen min er. Har ikke vært så bra i dag :(

Ymra_lill skrev:
Skal heim til foreldra mine, og der er alle søskena mine. Er dårleg på tredje dagen, så lurer på om eg kanskje må fortelja det til dei... Sambo forstår ikkje kvifor eg vil halda det skjult til det er gått 3mnd. Kanskje det berre er dumt? Trur jo eg ville ha fortalt det dersom eg mista... Trur kanskje eg skal sei det???

Råd?

Jeg er mye dårlig, så ble sykmeldt. Og jeg jobber ilag med svigermor, så har fortalt det til de slik att hun vet hvorfor jeg er sykmeldt Vi tenkte å vente til uke 12, men gikk ikke denne gangen heller siden jeg er så kvalm..

Ellers skal vi bare slappe av i helgen. Skal på sætra vårres en tur, mulig det blir overnatting der.

Ymra_lill skrev:

Råd?

Jeg hadde nok fortalt de til de! Som du sier, hvis du mister, så ville du sagt det til de likevel! Sånn tenker jeg også, at mister jeg, så VIL jeg at de nærmeste skal vite det. Greier ikke å gå rundt å late som ingenting har hendt da.

I planer for helga her. Formen er ikke noe særlig. Faktisk ikke kasta opp idag, men er mye kvalm. Og for ikke å snakke om trøtt og masse hormoner. Dritt!

Nå skal minstemann i seng snart (etter drømmehagen er ferdig), men eldste skal være opp bittelitt lengre. Kvelden her blir som alle andre kvelder, sofasliting på høyt plan! 

Takk des09feb12 og Minni!

Trur eg kjem til å fortelja det... får sjå korleis formen er i kveld og i morgon. Hadde eigentleg tenkt å venta, men er kanskje lika greit å sei det.

Skal vera saman med nokre venninner i morgon - har handla inn alkoholfri vin og vaska ei gammal flaska med skrukork emoticon  Alle andre skal iallfall få venta til dei magiske 12 vekene! Orkar ikkje møta heile verda dersom det ikkje går bra.

I dag har det vært en deilig dag. Vi har vært i badeland med sviger og småen vår  Etterpå spiste vi på peppes. Nammmm, det var deilig det.

Back
Topp