da er det fredag igjen da dere

Looney

Forumet er livet
VIP

N måttes vekkes halv ni i morges han. Lille trøttingen min. Så nå skal vi straks i bhg og jeg trene styrketime etterpå. SÅ skal jeg inn på skolen og levere bacheloroppgaven min - endelig. I kveld blir det familiekos hjemme[:)][:)]

Looney: grattis med ferdig oppgave!! det er en deilig følelse!!!

God morgen!
har nå trent shred, og begge småtullene har vært med litt...hehe og lekt litt vedsidenav!!
så er det avslapping og planlegge matinnkjøp..!

Looney: Flink du er[:)] Grattis med ferdig oppgave[:)]

Overskyet her i dag. Eldsta er levert i barnehagen. Mini tok fri i dag siden vi skal til øyenlegen med henne i dag. Eller først skal vi til en ortopotisk og så skal vi til en øyenlege. Så dette blir spennende
oppdaterer senere i dag

Vi skal være der ute rundt 11 så vi skal snart spise og gjøre oss klar.. er ikke 100% sikker på hvor det ligger bare sånn någenlunde

snakkis[:D]

Gratulerer Looney, så deilig å være ferdig[:)]
Flink du er tutta80, litt gira på å begynner med den selv om et par uker, får se hva det blir til[:D]
Lykke til buffi [:)]

Her sov jeg og lille til klokken 10 i dag, ganske deilig, men får faktisk litt dårlig samvittighet når jeg sover bort så mye av dagen. Men men, innimellom er det lov [:D]

Ingen planer i dag, ganske deilig. Men vi skal ut og gå tur etterpå hvertfall, ganske fint vær så det blir deilig [:)]

Gratulerer Looney! [:)][:)]

Jeg og småttisene har vært på trening, jeg har trent step&styrke. Også fikk jeg dem til å vurdere meget sterkt å starte med MiniDans til høsten igjen, det skal nemlig Ida være med på! [:D] Har handla litt til helga også, sambo må ta det siste når han kommer i dag. Begrensa hva jeg får med på vogna.
Nå er det straks lunsj, så dupp på minstemann. I ettermiddag skal vi ta bussen til senteret, skal se på noe posesalg, jeanssalg og dukke til minstemann. Sambo har lyst til at han skal få seg guttedukke, får se hva jeg finner. Dukke må han i allefall ha, så blir det slutt på kranglinga om dukka til Ida!
I kveld blir det pizzakos og avslapning hjemme, det blir deilig! [:D]

Ha en feiende flott frrrredda' jenter! [:D]

Vi også sov lenge i dag, helt til kvart over 11!
Jenny er pjusk, igjen! Kasta opp 12 ganger i går, og hadde minst like mange suppebajsebleier..

Endelig er det HELG! Jeg har jobbehelg, men 1.mai har vært ganske flink med timingen i år :)
Ellers så blir vel det meste av helgen brukt til innebandy, igjen. Sambo arrangerer turnering for alle butikkene i kjeden, så da blir det henging i hallen da. Kidsa digger det, har jo fått sine egne innebandykøller vettu, og jeg synes Marcus har talent! [:)]

Vi kom aldri til spesialisten vi i dag

for dette skjedde

Fikk nemlig tlf fra barnhagen rett over 10 om at hun eldste hadde slått seg hardt i ryggen og blitt blå i ansiktet for hun slo ut pusten sin da dette skjedde..Så ringte å avbestilte timen kjørte for å hente henne og var innom legen for å sjekke at alt sto bra til med henne

Og han fant ingenting gale men hun er bra forslått da. Klager over vondt i ryggen.

Godt det gikk godt med hun eldste..Det var ekkelt å få en slik tlf fra barnehagen.

Men godt at alt gikk bra

buffi: gud bedre, så ekkel beskjed å få! [&o] bra hun ikke har slått seg helt forderva, masse god bedring til Heidi! 

Buffi: huff kjip med slike telefoner men godt at hun er i rimelig bra form da[:)]

Da har jeg trent BodyWorkout, tatt sol, dusjet, levert oppgaven, handlet inn mat til neste uke, og spist selv. Må begynne å prøve på ukes handling nå som vi begge jobber mye mer for å unngå stress. Nå skal jeg sløve litt på sofaen med godis som jeg har fortjent etter oppgave levering[:D][:D] Så skal jeg kanskje begynne å lese litt til eksamen. Herrlig å vite at jeg har 10.000 sider eller noe sånt å komme igjennom på en måned samtidig med trening, 50% jobb, masse helligdager og Københavntur - dette blir en herrlig maimåned ja. Men den 9 juni er jeg forhåpentligvis ferdig for denne gang, og det gleder jeg meg til ja.

I kveld blir det grilling av sommerkoteletter på terrassen og kos med gullgutta mine

gud, så DEILIG med fredda[:D][:D] ble skikkelig trøtt de siste timene på jobb, thomas vekte oss grytidlig i dag. nå skal det bli avslapning og fredagskos[:D]

maria er hos venninne, henter henne etter barnetv så stor forskjell her hjemme nå ja. en er jo ingenting! har kjøpt meg pepsi max til i kveld, smugdrikker litt nå og koser meg[;)]

Gratulerer Looney!!![:D][:D][:D]

Uff, buffi[&o] Ekkel beskjed, men godt dere fikk sjekket det.. god bedring[:)]

Trøtt... så hinsides, men aner ikke hvorfor for sov rimelig greit lenge i dag[8|] Men det var etter å ha vært oppe med mini... er så lei av at det er morgen klokken 0600 altså...[&:][>:] Alle sa når han var mindre.. bare vent til han blir året.. bare vent til han blir to... og nå fyller han fire neste gang!![8|][&:][:(][:'(] SOOOOV!!![8D]

Jeje... super eksamensnerver har jeg og.. første ordentlige eksamen om en uke, og det er 13 (!!!!!!!) år siden sist... ikke like lett å pugge nei[&:]

Vært på shopping! [:D] Liker posesalg, altså! [:D] Betalte 300 kr for 3 par jeans, 1 finbukse, 3 shortser, 1 treningst-skjorte og 1 kjole! [:D] Før har jo bare 1 par jeans kosta minst 500 kr [;)]
I tillegg fikk Tobias seg dukke, eller beibi som han kaller den. Storkoser seg med dukka si nå! [:)] Ida fikk seg nye solbriller, også kjøpte jeg meg et par tøysko. Fornøyd med fangsten! [:)]
Ikke alle jeansene passer akkurat nå forresten, men da har jeg noe å slanke meg inn i!

Da er bråke gutta sendt i dusjen. Trodde ikke en stor og en liten kunne bråke så mye altså. Helt sykt. Etter dusjen blir det litt rolig tvkos med N før legging. Han kan være oppe litt lenger i dag for da kanskje han sover litt lengre i morgen og det er jo greit når det er lørdag liksom.

I kveld blir det godiskos iallefall for det er vel bare shit på tv - som vanlig[&:]

så kjipt buffi. håper det går bra. hun vil nok ha litt vondt i ryggen framover til jeg tro!

nå har ungene sovna så da er det bare å slenge beina på bordet og slappe av!!

Herregud som Jenny driter!
Hvor mye bør hun drikke uten at det er fare for dehydrering montro?
I dag har det gått ned MAX 100ml drikke..

ORIGINAL: WZ

Herregud som Jenny driter!
Hvor mye bør hun drikke uten at det er fare for dehydrering montro?
I dag har det gått ned MAX 100ml drikke..

tja usikker men har hun gode tissebleier[8|] hva gir du henne å drikke[8|] tror nok det er lite mtp at hun har kraftig diare. men er ingen ekspert altså

Hun sier hun har litt vondt enda i ryggen sin. Men hun har ivertfall kost seg masse med oss før det ble nattatid[:)] Men hun blir sikkert blå men har ikke kommet noe merke enda. Usikker på om det gjør det. Så i morgen blir nok en rolig dag alt ettersom hvordan Heidi er

Men nå sover dem begge så søtt atte[:)]

Ååå suki, nå fikk du meg sentimental her. Jeg er jo oppvokst på (en liten) gård, men de solgte kyrne for noen år siden. Det var jo alltid så kjekt når de slapp de ut for sommeren, spesielt kalvene var jo helt ville. Den ene hoppet så høyt at den brakk foten da den landet[&:]

Trist at ikke jenta mi får oppleve det, men skjønner veldig godt at de la ned da.

Gubben sittermed siste finish på selvangivelsen, og ordner med noen fradrag så kan kanskje går i null. Til sammen går vi jo i dundrende pluss anyway da. Jeg synes det ikke er noe gøy på tv og burde lese skole men det tenker jeg å avstå fra i kveld[:D]

N ba om å få legge seg kvart over åtte for da var han super trøtt. Satser på en god natt, og sove leeeenge i morgen. Jeg skal vel kanskje trene i morgen tidlig men jeg må ikke for jeg har trent nok denne uken, og skal trene BodyPump på søndag uansett (hjelpes hvor vanskelig det skulle være å skrive ordet UANSETT da).

Åh ja ei god barndomsvenninne fikk en stor gutt kl 10.10 i morges, ved keisersnitt, og alt er bra med hele familien Fødes mye unger i gjengen for tiden gitt[:D]

Back
Topp